M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mua on aina harmittanut, kun kerran ei saatu mitään kiitoslahjaa vaikka oltiin kaaso ja bestman miehen kans. Muilla kerroilla on saatu kiitoslahjat, kerran mielestämme aivan turhan kalliitkin. Mutta eräs pari ei edes jälkikäteen kiittänyt, vaikka kaikki kuitenkin meni ihan hienosti ja kuten pitikin.
Alkuperäinen kirjoittaja Halfcafnonfatlatte:Tottakai kuuluu antaa lahja! Myos aviopari antaa kaasolle ja bestmanille lahjat, kiitokseksi!
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja Halfcafnonfatlatte:Tottakai kuuluu antaa lahja! Myos aviopari antaa kaasolle ja bestmanille lahjat, kiitokseksi!
Kaikki hääparit ei muuten lahjo apulaisiaan..
mutta kyllä kaasojen ja BM tulee antaa häälahjat ihan niinkuin muidenki
Alkuperäinen kirjoittaja mul oli vaan kaaso:mikä toi mese juttu on?
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mua on aina harmittanut, kun kerran ei saatu mitään kiitoslahjaa vaikka oltiin kaaso ja bestman miehen kans. Muilla kerroilla on saatu kiitoslahjat, kerran mielestämme aivan turhan kalliitkin. Mutta eräs pari ei edes jälkikäteen kiittänyt, vaikka kaikki kuitenkin meni ihan hienosti ja kuten pitikin.
Lahjojenko takia sinä sitä hommaa teet? Minä olen ainakin ollut kaasona hyvää ystävääni auttamassa...