Näyttää siltä että ensi kuun alusta lähtien molempien palkat menee tilille joihin molemmilla on käyttöoikeus. Rahat on silloin yhteisiä. Ratkaisu kuulostaa järkevältä koska kaikki muukin täällä on yhteistä.
juurikin näin, molemmmilla oma tili johon liksa meneeMun mielestä kuuluu AINA olla hieman omaa rahaa.
Ja omat tilit molemmilla vaikka ois yhteinenkin tili.
Meillä ei ole edes yhteistä. Mä maksan lainojenkulut, sähköt ja vakuutukset ja mies muut suuret kulut.juurikin näin, molemmmilla oma tili johon liksa menee
siitä sitten kumpikin laittaa yhteiselle tilille sen verran fyrkkaa mitä yhteiset kulut vaatii
käy se nuinniMeillä ei ole edes yhteistä. Mä maksan lainojenkulut, sähköt ja vakuutukset ja mies muut suuret kulut.
Mut jokaisella TÄYTYY olla ainakin yksi auto.käy se nuinni
Erittäin käyttökelpoinen ratkaisu. Ahdistaa kun lukee kuinka tämä kilttimies on kuin kuristajakäärme, joka kietoutuu pikkuhiljaa daaminsa ympärille ja "tappaa".Parempi olisi, että molemmilla on omat tilit ja sitten yhteinen taloustili
Huoh. Hän itse jätti ne ostamatta kun paikallinen kauppias tai myymäläpäällikkö soitti suuta.Erittäin huono idea. Haluat kytätä daamisi ostokset ja määrätä niistä. Ei edes kuukautissuojiin saa "tuhlata"
Ihan yhtälailla homma toimii toisinpäin, eli hän on se joka kietoutuu minun ympäri ja kyttää ostoksiani.Erittäin käyttökelpoinen ratkaisu. Ahdistaa kun lukee kuinka tämä kilttimies on kuin kuristajakäärme, joka kietoutuu pikkuhiljaa daaminsa ympärille ja "tappaa".
Meillä rahat menee yhteiselle tilille, josta siirtyy saman suuruinen summa kummankin käytettäväksi omalle tilille.juurikin näin, molemmmilla oma tili johon liksa menee
siitä sitten kumpikin laittaa yhteiselle tilille sen verran fyrkkaa mitä yhteiset kulut vaatii
Jos suhde on tasolla, että kytätään toisen rahankäyttöä ja vaaditaan siitä tilille niin kokemuksesta voin sanoa että vaikeaa tulee olemaan ja jonain päivänä sietokyky loppuu.Huoh. Hän itse jätti ne ostamatta kun paikallinen kauppias tai myymäläpäällikkö soitti suuta.
Ihan yhtälailla homma toimii toisinpäin, eli hän on se joka kietoutuu minun ympäri ja kyttää ostoksiani.
toimiva ratkaisu nuinkinMeillä rahat menee yhteiselle tilille, josta siirtyy saman suuruinen summa kummankin käytettäväksi omalle tilille.
Mut eikö tili oo jumissa jos jompikumpi teistä kuolee?Meillä rahat menee yhteiselle tilille, josta siirtyy saman suuruinen summa kummankin käytettäväksi omalle tilille.
Näinhön se menee. Jos toinen sattuu yllättäen kuolemaan, jäätyy tili pitkäksi aikaa. Eli ei todellakaan järkevä ratkaisu.Mut eikö tili oo jumissa jos jompikumpi teistä kuolee?
Toisinpäin ois turvallisempi, jos.
Meillä on ollut yhteiset rahat 37vuotta, eikä ole koskaan ollut mitään ongelmia. Yhteiset tilit on rahan käytön helpottamiseksi: Palkkatili: josta maksetaan ruoka ja pientarvike menot. toiselta tililtä: Sähkö, yhtiövastikkeet ym. ja kolmas tili: Säästötili. (omia erillisiä tilejä ei ole)Näyttää siltä että ensi kuun alusta lähtien molempien palkat menee tilille joihin molemmilla on käyttöoikeus. Rahat on silloin yhteisiä. Ratkaisu kuulostaa järkevältä koska kaikki muukin täällä on yhteistä.
Milloin työttömän peräkammarin pankkopojat on alkaneet saada palkaa? Tarkoitat varmaan sossutukia?Näyttää siltä että ensi kuun alusta lähtien molempien palkat menee tilille joihin molemmilla on käyttöoikeus. Rahat on silloin yhteisiä. Ratkaisu kuulostaa järkevältä koska kaikki muukin täällä on yhteistä.
Tämä on parempi ratkaisu. Tai no ei ehkä avoliitossa, jossa taloudet ovat määritelmällisesti ja tarkoituksellisesti erilliset, mutta avioliitossa. Puolisolla on oikeus olla perillä aviopuolisonsa taloudesta. Vähän niin kuin valvontaoikeus. Se toteutuu silloin kun palkat ja muut tulot menevät yhteiselle tilille.Meillä rahat menee yhteiselle tilille, josta siirtyy saman suuruinen summa kummankin käytettäväksi omalle tilille.
Oudot on jutut ”kiltillä” miehellä. Käsittääkseni ”daami” on maahanmuuttaja.Erittäin käyttökelpoinen ratkaisu. Ahdistaa kun lukee kuinka tämä kilttimies on kuin kuristajakäärme, joka kietoutuu pikkuhiljaa daaminsa ympärille ja "tappaa".
Kumpikin voi tietysti aina vaihtaa tilinumeron työnantajalleen ja lisäksi meillä on xxx tai xxx tili. Ja siis saahan sieltä tililtä maksaa saapuvia laskuja, mitä sieltä muutenkin menee.Mut eikö tili oo jumissa jos jompikumpi teistä kuolee?
Toisinpäin ois turvallisempi, jos.
Sopii varmasti sellaisille, joilla rahankäyttö on samankaltaista. Meillä on yksi säästäjä (minä) ja yksi tuhlaaja (puolisoni).Meillä on ollut yhteiset rahat 37vuotta, eikä ole koskaan ollut mitään ongelmia. Yhteiset tilit on rahan käytön helpottamiseksi: Palkkatili: josta maksetaan ruoka ja pientarvike menot. toiselta tililtä: Sähkö, yhtiövastikkeet ym. ja kolmas tili: Säästötili. (omia erillisiä tilejä ei ole)
Kaupallinen yhteistyö: Libero
Kokosimme yhteen Kaksplussan lukijoiden pahimmat raskausvaivat! Lue kertomukset, jos uskallat