kuulunko riskiryhmään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Emppu:
Miten voi olla kroonisesti lihava? Eikö muka kaikki voi laihduttaa? :o

miten voi olla noin tietämätön? Ihan näin vastavuoroisesti sulle....

No kerro tietämättömälle miten ollaan kroonisesti lihava. Aika uskomatonta ettei muka voi laihduttaa vaikka olisi sairaus.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Miten voi olla kroonisesti lihava? Eikö muka kaikki voi laihduttaa? :o

miten voi olla noin tietämätön? Ihan näin vastavuoroisesti sulle....

No kerro tietämättömälle miten ollaan kroonisesti lihava. Aika uskomatonta ettei muka voi laihduttaa vaikka olisi sairaus.

no siihen en osaa vastata, että miten olla lihavia.
Mut on olemassa sairauksia, jotka aiheuttavat lihavuutta, on olemassa lääkkeitä, jotka todella lihottavat. Lihavuus ei AINA johdu laiskuudesta ja vääristä ruokailutottumuksista. Sitä vaan joidenkin on näköjään omissa ympyröissään mahdoton ymmärtää....

kun mulle sanottiin että pitää olla lihavuuden ohella säännöllinen lääkitys että kuuluu riskiryhmään?? ettei pelkkä lihavuus ei ole syy kuulua riskiryhmään..

Alkuperäinen kirjoittaja entäs:
kun mulle sanottiin että pitää olla lihavuuden ohella säännöllinen lääkitys että kuuluu riskiryhmään?? ettei pelkkä lihavuus ei ole syy kuulua riskiryhmään..

Ei lihavuus olekaan, vaan vain sairalloinen lihavuus, eli BMI yli 40 kuten täällä jo sanottu.

Alkuperäinen kirjoittaja jjjj:
Alkuperäinen kirjoittaja entäs:

Ei lihavuus olekaan, vaan vain sairalloinen lihavuus, eli BMI yli 40 kuten täällä jo sanottu.

Niin niin,tätä just tarkotin eli BMI yli 40 + säännöllinen lääkitys. TUota siis sanottiin minulle että muuten ei rokotetta riskiryhmässä saa..

Taitaa olla sama juttu sitten kuin esim. että joissakin kunnissa infektio astma kuuluu riskiryhmään ja joissakin ei..

Yhteistyössä