A
-ap-
Vieras
Minusta on melko sama, pettääkö mies vai ei. Avainlause on: Mies häipyy tekosyyn varjolla joka viikko pariksi päiväksi omalle asunnolleen, vaikka käytännössä asumme yhdessä.
Miksi siedät tuollaista temppuilua? Tottakai suhteessa saa olla omia menoja ja tekemisiä, mutta kyllä normaali ihminen osaa ilmoittaa normaalilla keskustelulla, että on nyt menoa tai haluaa olla yksin/kavereiden kanssa/hoitaa työasioita, tms. Ei siihen tarvita tekosyyllä polkaistua riitaa joka viikko. Ja olette sentään olleet yhdessä 3 VUOTTA.
Miksi juuri tämä mies on sinulle niin tärkeä, ettet jätä häntä? Turha selittää, että "luikertelee aina takaisin". Tottakai luikertelee, kun on oppinut, että sinä otat hänet takaisin. Jos haluat p*skasta kohtelusta eroon, riuhtaise itsesi eroon. Petti tai ei, kovin sitoutuneen oloinen ukkosi EI ole. Vai onko suhteen tarkoituskaan johtaa koskaan mihinkään, eli oikeaan yhdessäasumiseen, avioliittoon, perheeseen...?
Hyviä kommentteja, tosiaan ei se mies voisi luikerrella takaisin ellen minä siihen suostuisi. Olen joskus toivonut että suhde johtaisi yhdessä asumiseen ja perheeseen, mutta olen alkanut luopua siitäkin ajatuksesta. Yli kolmessa vuodessa voisi tapahtua vaikka mitä, vaikka nämä kaikki asiat joita joskus toivoin. Mutta niin ei ole käynyt. Syytä ei ole vaikeaa arvata.
Viimeksi muokattu: