Kuulostaako hyvältä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piprane ema
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

piprane ema

Aktiivinen jäsen
02.08.2006
9 124
1
36
Mulla on tänään erään työpaikan infotilaisuus ja mietin et onko asu ok jos laitan suorat mustat housut, sellasen punaisen paidan, jossa kaulukset ja hihansuut valkoiset niinku kauluspaidassa ja sit musta nahkatakki ja mustat saapikkaat? Kyseessä myyntityö niin ajattelin et sais olla kai vähän siistimmät kuteet, vaikka ei mikään työhaastattelu viel olekkaan kyseessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Hyvälle kuulostaa :D Oisko sulla jotain pientä kaunista huivia sitaista kaulaan,sellaista ohutta jotain?

Ei oo pientä huivia muuta ku niitä jenkki huiveja ja sen jätän väliin...
Ois yks kaunis musta huivi, mutta se sellanen isompi, mutta ajattelin sen kyl kaulaan kietaista ainaki siks aikaa ku ulkona olen :)

Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Kuulostaa hyvältä =)
Olet siis vaihtamassa työpaikkaa?

No mua kiinnostas kovasti vähän haastavampi homma ja se ois sit ihan erilaista ku nykyään :) Onhan tuota tullu 5,5 vuotta jo tätä nykystä tehtyä niin vaihtelu virkistäis :)

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Kuulostaa hyvältä =)

No mua kiinnostas kovasti vähän haastavampi homma ja se ois sit ihan erilaista ku nykyään :) Onhan tuota tullu 5,5 vuotta jo tätä nykystä tehtyä niin vaihtelu virkistäis :)

Niinhän se on, että mieli kaipaa uusia tuulia. Se on hyvä se. Toivottavasti saat paikan. =) Joko työhaastattelu on ollut?

nyt olen huomannut että vaatetusta katsovat myös työhaastatteluissa...
ku hain rukalle ulko hommini niin edessäni oli tyttö jolla oli pillifartkut, saapikkaat, vyötärölle oleva takki ja paita..kun nosti kättä niin iho näkyi takin alta...
ilman lakkia, käsineitä, huivia mitään..pakkasta vajaa 20 astetta...
mulla oli toppatakki ja housut, kera lakin, käsineiden ja huivin..
arvatkaapas kumpainen meistä oli töissä rukalla.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Kuulostaa hyvältä =)

Niinhän se on, että mieli kaipaa uusia tuulia. Se on hyvä se. Toivottavasti saat paikan. =) Joko työhaastattelu on ollut?

Ei ole haastattelu ollut kun tää on vaan joku info tilaisuus siitä paikasta ja sit voi kiinnostuneet kai hakea sitä paikkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
nyt olen huomannut että vaatetusta katsovat myös työhaastatteluissa...
ku hain rukalle ulko hommini niin edessäni oli tyttö jolla oli pillifartkut, saapikkaat, vyötärölle oleva takki ja paita..kun nosti kättä niin iho näkyi takin alta...
ilman lakkia, käsineitä, huivia mitään..pakkasta vajaa 20 astetta...
mulla oli toppatakki ja housut, kera lakin, käsineiden ja huivin..
arvatkaapas kumpainen meistä oli töissä rukalla.. :D

No joo kuulostaa kyllä ihan järkevältä, että sut valittiin :D