kuulkaas nyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vingutin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vingutin

Jäsen
21.09.2009
503
0
16
tuota noin..

mä olen palstaillut täällä nyt pari päivää, ja en voi muuta kuin ihmetellä mikä meno täällä on.

siis.. te morkkaatte ihmisiä, lähinnä toisia äitejä. miksi? milloin ruuasta, milloin vaatteista, painosta,kavereista, tupakasta, alkoholista, ulkonäöstä tms tms..
mä en tajua.. mikä pätemisen tarve täällä on?

onko meno aina tälläistä? herranjestas, niin ja tietty kaikki morkkaamiset tapahtuvat "ei rekatuilta".

saas nähdä kauan täällä vihdyn loppupelissä, vaikka nää pari päivää olleet ihan jees :)

kyllä tää meno on just tämmöstä ku mitä oot nähny. välillä pahempaakin. ja kyllä sitä herjaa tulee ihan rekkautuneiltakin. mutta ne taitaa olla nyt tällä hetkellä bannissa kaikki kun ei niitä oo näkyny.

Mulla pisti silmään tuo, että " kaikki morkkaaminen tapahtuu ei rekatuilta ihmisiltä" - minusta asia ei ihan noin ole. Kyllä täällä löytyy rekkautuneitakin äitejä, jotka morkkaa!! :o

Alkuperäinen kirjoittaja hmm..:
Mulla pisti silmään tuo, että " kaikki morkkaaminen tapahtuu ei rekatuilta ihmisiltä" - minusta asia ei ihan noin ole. Kyllä täällä löytyy rekkautuneitakin äitejä, jotka morkkaa!! :o

mä olen vasta pari päivää ollut (siis en kokopäiviä,heh) ja vasta siis tän huomannut :)

Alkuperäinen kirjoittaja marcelina:
Se johtuu varmaan siitä, että kun on itsellä niin paha olla, niin pitää sitten kostaa se olemalla muille ilkeä ja inhottava.

luoja että voi olla tuollainen surullista..pistää miettimään miksi :(
sisältä niin rumia ihmisiä tuollaiset
:'(

Alkuperäinen kirjoittaja vingutin:
Se johtuu varmaan siitä, että kun on itsellä niin paha olla, niin pitää sitten kostaa se olemalla muille ilkeä ja inhottava.

ei ne välttämättä ole rumia kaikki jotka toisille ilkeilee. joillekin se voi olla avunhuuto, joillekin taas keino tulla huomioiduksi edes joten, joillakin voi olla niin syvä masennus ettei pysty kommunikoimaan muutoin.

sitten on niitä sisältä rumia ihmisiä niinkuin muutamat palstanikit jotka iskevät navan alle vain sen takia että toinen ei tee niinkuin he käskevät. semmosia ihmisiä mä kutsun mielipide-erovammasiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vingutin:

ei ne välttämättä ole rumia kaikki jotka toisille ilkeilee. joillekin se voi olla avunhuuto, joillekin taas keino tulla huomioiduksi edes joten, joillakin voi olla niin syvä masennus ettei pysty kommunikoimaan muutoin.

sitten on niitä sisältä rumia ihmisiä niinkuin muutamat palstanikit jotka iskevät navan alle vain sen takia että toinen ei tee niinkuin he käskevät. semmosia ihmisiä mä kutsun mielipide-erovammasiksi.

avunhuuto? huomionkipeys?
mut saa sitten ampua, jos mulle tulis masennusta ja noin käyttääntyisin!!
tai siis musta tuollainen on järjettömän tyhmää.

jokaisella saa aina olla omat mielipiteet ja hyvä jos ovat erilaisia, mutta ei se oikeuta haukkumaan ketään.

mä lyön pääni vetoa: jos mä tässä aloittaisin uuden viestin tunteita herättävästä aiheesta, niin saisin varmana niin paskamaiset haukut, etten edes viitsi kokeilla. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
Sulle ei o viel kehittyny 2+suodatinta. Se kyl löytyy nopeesti, älä huoli

Totta. Suodattamaan oppii aika nopeasti tai ainakin ajan myötä. Itse olen kirjoitellut vuosia jo toiselle foorumille ja siellä, jos missä, sitä pas*aa lentää niskaan joka suunnasta. Täytyy vaan olla huomioimatta sellaiset. Kun ei reagoi provoihin, niin provoilija on epäonnistunut tavoitteessaan. :D