Kuulin, että turkiskaulukset olisi muotia, no

minä kaivoin isoäitini raadon esiin. Sain tämän 80-luvun lopulla kun hän ajatteli, että ompelen sen kiinni mun takin huppuun...en sitä kuitenkaan ikinä tehnyt, takkikin on jo varmaan parhaat aikansa nähnyt.

Mutta jos nyt sitten heittäisi tuon kaulalle kiikkumaan kun lähtee vaikka juhlimaan, vai miten olis?



En oikeasti tätä käytä missään enkä koskaan. Tää on kauhee
 
[QUOTE="vieras";27862934]Mä sain kanssa tollasen mummolta. Siinä oli vielä häntäkin.[/QUOTE]

Noilla on kans molemmilla hännät ja takajaloissa kynnet...siis ihan kamala. Tota on meitin pikku mies ihmetellyt tässä kun putkahti esiin yhdestä kangaslaatikosta.
 
Iski nostalginen flash-back...

Valokuvassa Morrigan ihan pienena, ehka 4- tai 5-vuotiaana, kahdesta valkoisesta ketunnahasta tehty puuhka kaulassaan, kettujen lasisilmat kiiluvat pahaenteisesti ja elikot ovat tarranneet kiinni toisiinsa kummallisilla, pelottavilla metallileuoillaan. Morriganilla juhlavaatteet yllaan ja kauhusta kankeana yrittaa vahan hymyilla, silla kummitati, jonka puuhka Morriganiin on ripustettu, on kovin hieno ihminen.

Ei minulla muuta. Jatkakaa!
 
Iski nostalginen flash-back...

Valokuvassa Morrigan ihan pienena, ehka 4- tai 5-vuotiaana, kahdesta valkoisesta ketunnahasta tehty puuhka kaulassaan, kettujen lasisilmat kiiluvat pahaenteisesti ja elikot ovat tarranneet kiinni toisiinsa kummallisilla, pelottavilla metallileuoillaan. Morriganilla juhlavaatteet yllaan ja kauhusta kankeana yrittaa vahan hymyilla, silla kummitati, jonka puuhka Morriganiin on ripustettu, on kovin hieno ihminen.

Ei minulla muuta. Jatkakaa!
joo, mun isoäidillä oli semmoinen ketunnahasta tehtykkin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;27863015:
Höh, hyvän näköinen nahka! Minkään elukan oikeuksia tuo ei enää polje, joten miksi kummassa siitä ei voisi jotakin tehdä?
En ole vaan keksinyt siitä mitään. En oikein uskalla avata sitä kun en yhtään tiedä hajoaako se. Sain isoäidiltä samaan aikaan myös minkki hatun ja sen avasin ja se hajosi kaikki. Nyt se on tuon pikkuisen roolivaatekaapissa...se pitää laittaa pään ympäri...hän on metsästäjä :LOL:
 
"vieras"
Turkikset ovat maailmalla erityisesti nuorten ja koulutettujen keskuudessa erittäin suosittuja ja kauppa käy todella hyvin. Vielä ehditte ostaa Saga Fursia ennen hulppean osingon irtoamista.
 
[QUOTE="vieras";27863281]Turkikset ovat maailmalla erityisesti nuorten ja koulutettujen keskuudessa erittäin suosittuja ja kauppa käy todella hyvin. Vielä ehditte ostaa Saga Fursia ennen hulppean osingon irtoamista.[/QUOTE]

Äh, mulla on ihan tarpeeksi turkiksia kaapissa ja niillä on ikääkin jo vaikka kuinka.
 

Yhteistyössä