M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bibo:Ei kuule ainakaan tänne discot... Sputnik, Rusty Angels ja Inferno siinä ne oikeat paikat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:be-bop?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Taare:Alkuperäinen kirjoittaja Bibo:Ei kuule ainakaan tänne discot... Sputnik, Rusty Angels ja Inferno siinä ne oikeat paikat![]()
asiaa B) ei mischa vaan suostu noihin
Alkuperäinen kirjoittaja Bibo:Alkuperäinen kirjoittaja Taare:Alkuperäinen kirjoittaja Bibo:Ei kuule ainakaan tänne discot... Sputnik, Rusty Angels ja Inferno siinä ne oikeat paikat![]()
Ai on täällä "äiti"-palstalla sitten muitakin "asia"naisia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Minäkin oon kerran Tampesterissa käyny Infernossa! B) Ja varmasti tulen toistekin! Hellää joku myös meille suositteli, sinne ei vaan olla vielä ehditty...
Alkuperäinen kirjoittaja Bibo:Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Minäkin oon kerran Tampesterissa käyny Infernossa! B) Ja varmasti tulen toistekin! Hellää joku myös meille suositteli, sinne ei vaan olla vielä ehditty...
Itse en Hellää suosittele. Ihmettelen miksi siitä kaikki "ulkopaikkakuntalaiset" puhuvat, ei siinä paikassa kyllä mitään hyvää ole. Kikkelihevimeininki ja henkilökunta on p.erseestä. Mutta mene ihmeessä käymään Sputnikissa ja Rustyssa myös![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bibo:Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Minäkin oon kerran Tampesterissa käyny Infernossa! B) Ja varmasti tulen toistekin! Hellää joku myös meille suositteli, sinne ei vaan olla vielä ehditty...
Itse en Hellää suosittele. Ihmettelen miksi siitä kaikki "ulkopaikkakuntalaiset" puhuvat, ei siinä paikassa kyllä mitään hyvää ole. Kikkelihevimeininki ja henkilökunta on p.erseestä. Mutta mene ihmeessä käymään Sputnikissa ja Rustyssa myös![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Taare:Alkuperäinen kirjoittaja Bibo:Alkuperäinen kirjoittaja Taare:Alkuperäinen kirjoittaja Bibo:Ei kuule ainakaan tänne discot... Sputnik, Rusty Angels ja Inferno siinä ne oikeat paikat![]()
jeah, pe olis ajattaran keikka tiedossa ootkos paikalle vääntäytymässä
Alkuperäinen kirjoittaja Bibo:Alkuperäinen kirjoittaja Taare:Alkuperäinen kirjoittaja Bibo:Alkuperäinen kirjoittaja Taare:Alkuperäinen kirjoittaja Bibo:Ei kuule ainakaan tänne discot... Sputnik, Rusty Angels ja Inferno siinä ne oikeat paikat![]()
jeah, pe olis ajattaran keikka tiedossa ootkos paikalle vääntäytymässä
No kyllä sitä vähän himottais mennäkin, mut saa nyt nähdä. Kaveri tossa jo miestä pyyteli mukaan, mutta mies sanoi, että ei ainakaan alkoholin kanssa uskalla kun ei teidä vauvajutuista (nyt 36+3, vaikka tuskin tää nyt heti tulee ulos...ehkä ). Saa nähdä kestäiskö sitten tupakansavua ettei ala ahdistaa. Pitää katsella![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Taare:Alkuperäinen kirjoittaja Bibo:Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Minäkin oon kerran Tampesterissa käyny Infernossa! B) Ja varmasti tulen toistekin! Hellää joku myös meille suositteli, sinne ei vaan olla vielä ehditty...
mielummin spude ku hellä ja rusty nyt on ihan oma paikkansa ja maailmansa. joku sinne pääsee mukaan ja joku ei
Alkuperäinen kirjoittaja narsku:ainitsiko joku jo semaforin?
siellä soi ulkomaalainen poppi ja paikan omistaakin ählämit.
Nuorison suosima paikka. samoin kuin emma...
Itse lähinnä käyn kanssa noissa Hevimmissä paikoissa, jos kaupunkiin ja baareihin eksyn.
Joku valitteli hellän työntekijöiden *ersemäisyyttä, niin osittain olen samaa mieltä, mutta löytyy sieltä niitä mukaviakin tyyppejä.
Hellän väki on ylpistynyttä porukkaa baarinsa johdosta.
Inferno on ihan jees, mutta aikas tyhjää on aina kun käyn (tai sitten käyn vääriin aikoihin)
rustyssä en ole kerennyt ikinä käymään..
Alkuperäinen kirjoittaja Bibo:Alkuperäinen kirjoittaja narsku:ainitsiko joku jo semaforin?
Itse lähinnä käyn kanssa noissa Hevimmissä paikoissa, jos kaupunkiin ja baareihin eksyn.
Joku valitteli hellän työntekijöiden *ersemäisyyttä, niin osittain olen samaa mieltä, mutta löytyy sieltä niitä mukaviakin tyyppejä.
Inferno on ihan jees, mutta aikas tyhjää on aina kun käyn (tai sitten käyn vääriin aikoihin)
No kun Hellässä tarjoilu on sitä, että sille tarjotaan kenen pärstä miellyttää, muut saavat odottaa. Ja jonka pärstä miellyttää niin saa halvemmalla kuin toiset. Itse en ole syrjintää kokenut (nainen kun olen, vaikuttaisiko asiaan? ) mutta kaverit ovat (miehiä ). Ja tästä he ovat valitustakin saaneet. Ja eipä niiden suhtautuminen työntekoon aina ole mitään mukavaa.
Infernossa en ole montaa kertaa käynyt (raskaana kun olen ), mutta mies ja kaverit kehuvat ja itsekin kyllä sen mitä siellä olen ollut. Tyhjää välillä kuulemma on juu. Mutta mikään ei voita vanhaa kunnon Sputnikkia..siellä olen joka viikonloppu ja joskus arkisinkin iltani viettänyt (paitsi nyt kun raskaana ja kun asuin vuoden muualla ) :heart:
Mutta niin, nää jutut poikkeaa nyt ap:n kysymyksestä. Eikös poppi-ihmiset käy paljon esim jossain Onnelassa, Emmassa, Night Trainissa. Paikoista en tiedä, itse kun en käy, mutta luulisi porukkaa niissä riittävän ja ainakin discoa varmasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Bibo:Alkuperäinen kirjoittaja narsku:ainitsiko joku jo semaforin?
No kun Hellässä tarjoilu on sitä, että sille tarjotaan kenen pärstä miellyttää, muut saavat odottaa. Ja jonka pärstä miellyttää niin saa halvemmalla kuin toiset. Itse en ole syrjintää kokenut (nainen kun olen, vaikuttaisiko asiaan? ) mutta kaverit ovat (miehiä ). Ja tästä he ovat valitustakin saaneet. Ja eipä niiden suhtautuminen työntekoon aina ole mitään mukavaa.
Infernossa en ole montaa kertaa käynyt (raskaana kun olen ), mutta mies ja kaverit kehuvat ja itsekin kyllä sen mitä siellä olen ollut. Tyhjää välillä kuulemma on juu. Mutta mikään ei voita vanhaa kunnon Sputnikkia..siellä olen joka viikonloppu ja joskus arkisinkin iltani viettänyt (paitsi nyt kun raskaana ja kun asuin vuoden muualla ) :heart:
Mutta niin, nää jutut poikkeaa nyt ap:n kysymyksestä. Eikös poppi-ihmiset käy paljon esim jossain Onnelassa, Emmassa, Night Trainissa. Paikoista en tiedä, itse kun en käy, mutta luulisi porukkaa niissä riittävän ja ainakin discoa varmasti.