kuukuppi ja kakkaaminen

  • Viestiketjun aloittaja :D
  • Ensimmäinen viesti
maissihiiri
Mä otan aina kupin pois ison hädän tieltä :) Tuntuu muuten jotenkin epämiellyttvältä, ja tulee tunne että kuppi tipahtaa pönttöön, en kyllä tiiä voiko niin käydä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Mä otan aina kupin pois ison hädän tieltä :) Tuntuu muuten jotenkin epämiellyttvältä, ja tulee tunne että kuppi tipahtaa pönttöön, en kyllä tiiä voiko niin käydä.
Olen mä sitä joskus puoleen väliin ulos ponnistanut
 
maissihiiri
Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Mä otan aina kupin pois ison hädän tieltä :) Tuntuu muuten jotenkin epämiellyttvältä, ja tulee tunne että kuppi tipahtaa pönttöön, en kyllä tiiä voiko niin käydä.
Onkos kuppi laitettu kuitenkin oikeaan reikään? :D
No kyllä siellä on ainakin aina ollut punaista sisällä eikä ruskeaa, että tiedä tuota sitten :whistle:
 
Huisi hippu
ei se kuppi oo niin vahvaa tekoa ettäkö kakkaa vois pidätellä. ei se oo posliinista vaan silikonista. jo on keskustelulla aihe. yleensä otan kupin pois kun meen vessaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
ei se kuppi oo niin vahvaa tekoa ettäkö kakkaa vois pidätellä. ei se oo posliinista vaan silikonista. jo on keskustelulla aihe. yleensä otan kupin pois kun meen vessaan.
Ei ollutkaan kyse koko lastista vaan jämistä
 
maissihiiri
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
ei se kuppi oo niin vahvaa tekoa ettäkö kakkaa vois pidätellä. ei se oo posliinista vaan silikonista. jo on keskustelulla aihe. yleensä otan kupin pois kun meen vessaan.
Se kuppi varmaan vaikuttaakin psykologisesti tossa asiassa, ainakin mulla. Ei se varmasti fyysisesti mitään estä.
 
vierailija
Tässä kakalla istun ja 2. päivä kun kuukuppia käytän, mietin tätä ja googlella löysin tänne. Ekana päivänä juoksin koko ajan kusella, mutta se onneksi on rauhottunut.

Tuntuu kun ponnistaa niin kuppi valuisi alaspäin. Mä en kovin syvälle kuppia edes saa, joten ihmekkös tuo, aina työnnän kakan jälkeen syvemmälle.
 

Yhteistyössä