Kuukuppi fuskaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuu-kuppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuu-kuppi

Vieras
Minulla on ennen lapsen syntymään ollut käytössä Lunetten kuukuppi. Silloin kuppi toimi loistavasti eikä ohi vuotoa ollut. Nyt synnytyksen jälkeen kuukautiset ovat muuttuneet runsaammiksi ja kuukuppi fuskaa :-( Ensin ajattelin, että kuppi oli jotenkin huonosti paikoillaan, mutta niin ei sitten ollutkaan. Täytyy vissiin hankkia uusi suurempi kuppi?

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja sussiunaa:
Sanokaapa miksi se tuntuu ikävältä,ihan kuin hankaa?? mie haluaisin sitä niin käyttää,ku se on muuten niin hyvä. :)

Onko sulla antenni vielä kupissa vai oletko leikannut sitä pois?

En oo leikannu.. :ashamed: olisiko se pitäny leikata?? voi ei, sekö se hankaa?? :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja sussiunaa:
En oo leikannu.. :ashamed: olisiko se pitäny leikata?? voi ei, sekö se hankaa?? :ashamed:

Mulla on Mooncup ja ensimmäinen kokeilu oli aika tuskaa sen antennin takia. Raapi ikävästi. Lyhensin sitä ensin, sama lopputulos. Leikkasin sitten koko helvatan antennin pois. Kupin pois ottaminen hieman vaikeutui mutta kyllä sen pois saa silti ihan kivasti. Eikä hankaa enää. :)

Kyllä se antenni kannattaa leikata niin lyhyeksi kuin uskaltaa :wave: Miulla on sellanen 5mm tökö enää antennia jälellä ja silti hankaa joskus. Oon miettiny jos nappais kokonaan pois.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Kyllä se antenni kannattaa leikata niin lyhyeksi kuin uskaltaa :wave: Miulla on sellanen 5mm tökö enää antennia jälellä ja silti hankaa joskus. Oon miettiny jos nappais kokonaan pois.

Mä nappasin ihan kaikki ja saksilla vielä pyöristelin sen pään niin ettei siihen jäänyt teräviä reunoja. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:

Mä nappasin ihan kaikki ja saksilla vielä pyöristelin sen pään niin ettei siihen jäänyt teräviä reunoja. :)

Mie en ole uskaltanu sitä viimestä tököä silpasta pois, kun auttaa kuitenkin siinä ulos saamisessa :/ Varsinkin aamusin kuppi on tosi syvällä ja saan aikani ponnistella, että saan sitä sen verran alaspäin, että saan napattua pohjasta kiinni.