Kuukupin käyttäjät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Miten estätte ohivuodon?
Miten asetatte kupin ja varmistatte, että se on paikallaan?

Mulla vuotaa heti ohi, jos kupissa on enemmän, kuin 7,5 milliä.
Asettaminen on vaikeaa, vaikka kuppi tuntuu pullealta niin se ei silti ilmeisesti ole oikein pakallaan, ku vuotaa ohi.
Limakalvot kipeenä, kun saa aina tonkia kuppia, että tieää sen olevan paikallaan.
miten puhdistatte ilmareiät nopeasti ja tehokkaasti?

Diva kuppia käytän. Idea hyvä, mutta ei toimi aina side varmistamassa :(

Tuuppaan kupin römpsään. Siellä on ja pysyy siihen asti, että otan pois, eikä ohivuotoja ole ollenkaan. Ilmareiät putsaantuu siinä pesun yhteydessä.

Kuppi on kyllä maailman paras keksintö, bambuiset sukkapuikot tulee kakkosena B)

Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Kuppi on kyllä maailman paras keksintö, bambuiset sukkapuikot tulee kakkosena B)

:laugh:

mä kans vaan tungen sen sinne, jos tuntuu siltä että on huonosti nii pyöräytän vähän, että varmasti aukee kunnolla. ikinä ei oo vuotanu ohi. ilmareiät putsaantuu siinä samalla kun huuhtelen, viimestään sit kun keitän sen. jos näyttää jäävän töhkää reikiin, niin tuuppaan hammastikulla mönjät pois. lunette on mulla käytössä

Mulla vähen ohivuodot huomattavsti kun aloin laittamaan kupin paikoilleen istualteen. Edelleen sen joutuu aika usein tyhjentään tai vuotaa ohi, vaikka ei se mun mielestä oo ees erityisen täynnä. Niin ja ne ilmareiät putsaantuu ku pesen kupin.

Pyöräytän kuppia, jotta se varmasti on pyöreän muotoinen eikä esim. litussa joltain reunalta. Koskaan ei ole ohi vuotanut, kunhan muistaa tyhjentää kun tuntuu täydeltä. Reiät puhdistuu itsestään pesun ja keittämisen yhteydessä. Maailman paras keksintö, jota ei tarvitse hylätä edes kierukan takia!! :)
Mulla Mooncup.

Alkuperäinen kirjoittaja Makika:
Mulla vähen ohivuodot huomattavsti kun aloin laittamaan kupin paikoilleen istualteen. Edelleen sen joutuu aika usein tyhjentään tai vuotaa ohi, vaikka ei se mun mielestä oo ees erityisen täynnä. Niin ja ne ilmareiät putsaantuu ku pesen kupin.

Mitä kuppia sä käytät? Jos vika onkin mallissa? Aina laitan istuen en muuten edes pysty laittamaan.

Yhteistyössä