kuukautisten jälkeinen kipu ???

Heips!..osaiskohan joku auttaa..
ongelma on siis tämä.
Aina kuukautisten jälkeen noin parin pvn päästä iskeää todella inhottava alaselkäkipu ja alamahan tai munasarjojen kohdalla oleva paine ja kipu..välillä tuntuu kuin ilma pulppuais munasarjoissa... :/
joskus tähän liittyy myös kuumeilua ja pahoinvointia..
minua on tutkittu ja ei löydetä mitään..gynellä kävin ja ei ollut kystaan viittaavaa yms mutta sanoi että ei näe ovulaation merkkejä vaikka periaatteessa olis ollu ovis aika just. Koko vatsan ultrassa näkyi pientä nestettä mahalaukussa ja sanoi että voi olla puhjennut nesterakklakysta..
kuitenkin kipu tulee aina juuri menkkojen jälkeen ja kestää sen 2 päivää.-todella inhottavaa..
olisiko jollain tietoa mikä mahtaa olla tai kohtalitovereita...välillä pelottaa onko oikeasti "vehkeissä" vikaa.... :/

Mulla on ton tyyppistä kipua ja mulla on todettu endometrioosi yli 10 v sitten. Eipä silti, mulla tulee kipuja ihan ilman menkkojaki, saattaa tulla ihan missä kierron vaiheessa tahansa.
Endon diagnosointi on hankalaa kun sitä ei monestikkaan voi todeta ku laparoskopiassa (vatsaontelon tähystysleikkaus).

En tässä nyt maalaile piruja seinille, lähinnä tuli mieleen että kannattaa kysästä että mitä lääkäri on mieltä, voisko olla tällanen syynä kivuille. Ja ainahan sitä ei edes mitään kipuja selittävää löydykään, jotku vaan on kivuliaampia menkkojen aikaan (tai jälkeen).

Tsemppiä sulle! :hug:

Yhteistyössä