Elikkäs, mulla on aina kuukautiset olleet 26-28 ja nyt on jo 4päivää myöhässä tuosta kp28! Aina sanotaan että stressi voi aiheuttaa sen että kuukautiset jäävät pois, mutta olen kohta 30 vuotias ja elämässäni on ollut jos jonkinmoista stressiä, eikä ikinä kuunapäivänä kuukautiset ole jääneet pois! Vauvatoiveita on ollut jo pitkään meillä nyt menossa yk11. Herkkiä raskaustestejä olen tehnyt kp28 ja kp30 ja kumpikin niin puhdas negatiivinen, että raskaana sitten en ole. Kuukautisoireita on ollut jo viime to lähtien (ja siis la olis pitänyt viimeistään alkaa). Huimausta oli viikonloppuna ja eilen. Onko muilla ollut tälläistä? Mistä mahtaa johtua? Mulla jopa nopea painonpudotus ei ole tehnyt mitään hallaa kierolle, joka kuukausi aina tulleet ajallaan niin teininä kuin aikuisenakin. Koska pitäisi huolestua, nää kuukautisoireet on raivostuttavat. Kirjoitan puhelimella, joten virheitä voi olla paljon. Ja toivon myös että kirjoitin asian kuitenkin selkeästi, että asia tulee ymmärretyksi. Saa sanoa jotain lohdullista!