Kuukautishäiriöt, pääkipu ja pieniä muistikatkoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pitäiskö nyt jo huolestua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pitäiskö nyt jo huolestua

Vieras
Lokakuun lopussa sain kauheen migreenikohtauksen jonka vuoksi sain lihakseen piikkejä kun mikään suun kautta otettava lääke ei auttanut. Pääkipukihtaukset lievempänä on jatkuneet siitä asti 1-3x/vkossa. Lääkärin mielestä on jännityspäänsärkyä, mutta en oikein jaksais itse uskoa diagnoosiin. Pääkipu voi alkaa jo yöllä tai aamulla ja kestää pari vuorokauttakin vaikka ottaa lääkettä.

Kuuksutisonhelmat alkoi suurin piirtein samoihin aikoihin, ehkä marraskuussa. Joulukuussa menkat oli 2 viikkoa myöhässä, nyt taas jo 1,5 viikkoa myöhässä. Kärsin myös lähimuistin menetyksestä hetkittäin. Joudun ponnistelemaan kovasti, että pystyn palauttamaan asioita mieleeni silloin kun muistikatkokset tulee.

Olen yrittänyt googlata ja itsegiagnosoida, mutta ei löydy mitään. Mutta olisko täällä kellään ollu vastaavaa tai osaisko kukaan auttaa?

Mulla on noita oireita stressistä johtuen. Samoin niskat jumissa, josta myös päänsärkyä monesti. Mullakin todettu myös migreeni.

Kyllä jos noin usein sulla päänsärkyjä on, niin suosittelen käymään lääkärissä. Onko sulla jotain lääkitystä migreeniin?

Yhteistyössä