Kuukautiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Ymmällään

Vieras
Itselläni alkoi kuukautiset tänään, vaikka täysimetän ja vauva on vasta 6-viikkoinen. Miten tää voi näin mennä? Luulin, etteivät voi alkaa ennen imetyksen vähenemistä. Minkälaisia kokemuksia muilla? Onkohan tää edes normaalia?? Kääk!!

mä veikkaisin että sulla on vielä jälkivuotoa. Mullakin oli, oli välillä taukoja ja sit taas tuli... ja olin monta kertaa varma että nyt on menkat.
Ainut ero oli se, että mulla ei ollut menkkakipuja.
Kaikkihan on tietysti yksilöllistä.
Nyt mä olen melko varma että mulla oli menkat, 3 kk synnytyksen jälkeen. Mutta ne ei olleet normaalia runsaammat, ja kesti vain n. 3 päivää.

On täysin mahdollista. Itselläni alkoi 5 vko synnytyksen jälkeen....ja tulivat säännöllisesti, vaikka täysimetin 6kk asti. Jälkitarkastuksessa lekuri kyllä epäili, että oli kertaluonteinen juttu näin imetyksen aikana, mutta mullapas ainakin tulivat ihan säännöllisesti imetyksestä huolimatta. Että silleen.

Jälkivuodoksi luulisin itsekin, mutta tuntuu ihan samalta kuin ennen kuukautiset. On vaan vielä vähän kipeämpi... No, minkäs näille mahtaa, kunhan ei vaikuta maidon tuloon.

Kyllä voi olla kuukautiset. Itsekin luulin, ettei menkat tule pitkiin aikoihin, mutta täysimetyksestä huolimatta kuukautiset tulivat 5vko synnytyksestä. Siitä saakka on tullut kohtuullisen säännöllisesti. Poika nyt 6kk ja vasta nyt ( noin kaksi viikkoa sitten) alkanut saada kiinteitä.

Yhteistyössä