Kuukautiset vaikka olisi raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselevä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyselevä

Vieras
Te joilla on menkat tulleet vaikka onkin ilmenny jälkeen päin että oletkin raskaana kerrotko vähän millaiset ne oli?

Mulla ihme vuotoo, ekana oli normi menkat..ihmeellisen pahoinvoinnin yms kera. Nyt menkoista monta päivää ja tulee veristä vuotoa tyyliin kerran päivään.. Ja olo on aivan samanlainen kuin esikoista odottaessa. Ja siis lasta on tekemällä tehty monta vuotta.. ei vain ole tärpännyt,

mulla nyt jotain ihme niukahkoa vuotoa kun olen raskaana aika alussa. pari vkoa sitten vuosi myös yhden päivän. eli en usko että olisi mennyt kesken koska pahoinvointi jatkunu kokoajan. tänään vessassa käydessä vuoti hiukan.

oletko tehny raskaustestiä? voi olla menossa keskenkin vaikka testi plussaa.

Minulla meni viimeisimmässä raskaudessa niin, että ensin tuli normaalit menkat ja sitten tulikin toinen vuoto kp 13 alkaen. Kävin lääkärissä kun vuoto oli kestänyt 7 päivää ja lääkäri totesi vuodon johtuvan raskaudesta tai hormonitoiminnan häiriöstä.
Lopulta selkisi sitten, että olin ovuloinut noin kp 11 ja vuoto johtui raskaudesta. Vuodin myös pari kertaa tuon jälkeen muutaman viikon välein.

Siis mä sanoisin, että on oikeasti äärimmäisen harvinaista, että on normi menkat odotusaikana. Menkat siis joillekin tulee, mutta pikkaisen erilaisena kuin normaalisti. Jos on normaalit menkat, niin se voi myös merkitä, että kyseessä olisi kohdunulkoinen raskaus. Voi myös olla, että olet raskutunut, mutta nyt olisikin jo menossa kesken. Voi olla myös, että tuplat tai enemmän olisi olleet tuloillaan ja yksi vuosi pois. Teeppä raskaustesti, ja jos se positiivinen, niin käy gynellä selvittämässä asiaa. Toivotaan parasta! :)

Yhteistyössä