vuotis
Eli ongelmani on seuraavanlainen. Mulla on puolivuotias vauva. Olen täysimettänyt vauvaa, paitsi nyt viikon ajan olemme maistelleet pieniä määriä kiinteitä. Aina välillä (reilun kuukauden välein) minulla tulee veristä valkovuotoa ja todella niukasti kirkasta verta. Niin vähän kuitenkin, että pärjään ilman sidettä.
Tätä on jatkunut oikeesti heti kun jälkivuoto loppui. Soitin alkusyksystä terveydenhoitajalle vaivasta, mutta hän käski odottaa siihen asti, että kuukautiset palaavat normaaleiksi. Ja jos sitten tuo vuoto jatkuu, niin lisätutkimuksiin.
Mua kuitenkin vaivaa tämä ihan kauheesti. Voiko mun hormonitoiminta vaan olla sekaisin ja kuukautiset ilmestyy näin oudosti? Onko muilla kokemuksia vastaavanlaisesta?
Mä olen luulosairasta tyyppiä ja pelkään, että mulla on varmaan joku syöpä :K
Tätä on jatkunut oikeesti heti kun jälkivuoto loppui. Soitin alkusyksystä terveydenhoitajalle vaivasta, mutta hän käski odottaa siihen asti, että kuukautiset palaavat normaaleiksi. Ja jos sitten tuo vuoto jatkuu, niin lisätutkimuksiin.
Mua kuitenkin vaivaa tämä ihan kauheesti. Voiko mun hormonitoiminta vaan olla sekaisin ja kuukautiset ilmestyy näin oudosti? Onko muilla kokemuksia vastaavanlaisesta?
Mä olen luulosairasta tyyppiä ja pelkään, että mulla on varmaan joku syöpä :K