Kuukautiset/tiputtelu imetyksen aikana, apua

• Viestiketjun aloittaja vuotis
  • Ensimmäinen viesti
vuotis
Eli ongelmani on seuraavanlainen. Mulla on puolivuotias vauva. Olen täysimettänyt vauvaa, paitsi nyt viikon ajan olemme maistelleet pieniä määriä kiinteitä. Aina välillä (reilun kuukauden välein) minulla tulee veristä valkovuotoa ja todella niukasti kirkasta verta. Niin vähän kuitenkin, että pärjään ilman sidettä.

Tätä on jatkunut oikeesti heti kun jälkivuoto loppui. Soitin alkusyksystä terveydenhoitajalle vaivasta, mutta hän käski odottaa siihen asti, että kuukautiset palaavat normaaleiksi. Ja jos sitten tuo vuoto jatkuu, niin lisätutkimuksiin.

Mua kuitenkin vaivaa tämä ihan kauheesti. Voiko mun hormonitoiminta vaan olla sekaisin ja kuukautiset ilmestyy näin oudosti? Onko muilla kokemuksia vastaavanlaisesta?

Mä olen luulosairasta tyyppiä ja pelkään, että mulla on varmaan joku syöpä :K

eiköhän tuo ole aika normalia, hormoonit ei ole vielä tasoittunu koska imetät, siis tuo imetys estää nor. kuukautisten tulon.
Mulla niin että ensimmäiset "menkat"just tollasta tiputtelua pari pvää, sillon ku vauva oli 7kk, seur. tuli parin kuukauen päästä, samallaista tiputtelua, sitten 3kk päästä nyt jopa 2päivän pikkusen runsaammat menkat.... ja yleensä mullon tosi runsaat melkein viikon vuotaa holkenaan. eikä mulla oo ainaskaan mitään hätää, piän tätä ihan normaalina, silloin ku imettää. :)

Nostan taas.

Taas on tullut parin viikon välein punertavaa valkovuotoa. Sitä on tullut kyllä ihan minimaalisen vähän. Muutaman kerran olen huomannut vessassa käynnin yhteydessä pyyhkiessä, että paperiin jää sellaista punertavaa valkovuotoa. Muuta vuotoa en ole havainnut eli nyt tota vuotoa ei ole tullut edes housuihin asti.

Olen ihan huolesta soikeena, mutta lääkärikammoisena en ole kyennyt varaamaan itselleni aikaa lääkäriltä. Pelottaa!

Yhteistyössä