Kuukautiset (tai niiden tapaiset) ja silti raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tilaalehtiedullisesti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tilaalehtiedullisesti

Vieras
Testi näytti hailakkaa plussaa tiistaina, menkat silloin noin 2vrk myöhässä. Torstaina aamulla alkoi vuoto jota kesti torstain ja perjantain, tänään enää tullut vaalean ruskeaa vuotoa hyvin vähän. Mitään kipuja ei ole ollut, ei edes normaaleja menkkakipuja ja vuoto on ollut todella niukkaa, korkeintaan yksi kuukupillinen koko aikana. Aion tehdä vielä varmistustestin alkuviikosta, lähinnä siksi että näen onko hcg lähtenyt laskuun mutta mietinpä vaan tuota vuodon niukkuutta että mahdanko kuitenkin, vuodosta huolimatta, olla edelleen raskaana. En tosin henk. koht. tunne ketään jolla olis alkuraskaudessa tullut niukkojakaan menkkoja. Itselläkin edellisissä raskauksissa on pientä vuotelua ollut mutta vasta siinä rv6-7 paikkeilla.

Mulla oli hyvin lievää punervaa vuotoa, todella lievää tosin. Ajattelin että tästä tää ny lähtee menkoiksi, mutta tuolla ne "menkat" on isin kanssa kylpemässä... :)

Mulla oli ihan normaaliin aikaan menkat, joskin kestivät vain pari päivää lähes viikon sijasta ja vuoto oli aika niukkaa, ja silti olin siis raskaana jo tuolloin. Siksipä minulla jouduttiin laskettua-aikaa siirtämään pari viikkoa aikaisemmaksi ultran yhteydessä, kun nuo "valemenkat" vähän sotki laskelmia...

Yhteistyössä