Kuukautiset oli n. pari päivää myöhässä kun testasin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaanako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raskaanako

Vieras
iltapäivän pissasta joka ei ollut ollut rakossa 3 tuntia mutta tunnin verran kyllä.
Puhdas nega oli.
Nyt kuukautiset myöhässä viikon. Voiko testi olla positiivinen nyt myöhemmin vai onkohan kuukautiset myöhässä jostain muusta syystä?
Raskauden merkkejä ei ole.

Pitäisiköhän tässä vaiheessa sitten olla jo jotain merkkejä raskaudesta?
En ole erityisen väsynyt, päänsärkyä on mutta ei normaalia enempää ( kärsin migreenistä ), ei pissata normaalia enempää, parina päivinä 'pisti' alavatsaa mutta nekin on jääneet pois, ei jomota niin kuin ennen menkkoja ( jostain luin että olisi merkki raskaudesta ), mielialat ei vaihtele, rinnat eivät ole kipeät, ei ole pahoinvointia, ei palele, en hikoile...

Ei siis mitään :(

Kannattaa kai se mieluummin testata kuin ihmetellä. Ei se välttämättä heti näytä plussaa pari päivää kuukautisten poisjäännin jälkeen kun se hormonitaso on niin pieni. Luulisi että viikko kun on myöhässä niin silloin voi jo testiin luottaa.

[QUOTE="Aloittaja";28023988]Pitäisiköhän tässä vaiheessa sitten olla jo jotain merkkejä raskaudesta?
En ole erityisen väsynyt, päänsärkyä on mutta ei normaalia enempää ( kärsin migreenistä ), ei pissata normaalia enempää, parina päivinä 'pisti' alavatsaa mutta nekin on jääneet pois, ei jomota niin kuin ennen menkkoja ( jostain luin että olisi merkki raskaudesta ), mielialat ei vaihtele, rinnat eivät ole kipeät, ei ole pahoinvointia, ei palele, en hikoile...

Ei siis mitään :([/QUOTE]

Ei välttämättä ole mitään raskausoireita ihan alussa.

Mulla sama tilanne. Tosin tein testin aamupissasta kun menkat nyt pari päivää myöhässä. Siis aivan järkyttävän pinkeä olo rinnoissa ja muuallakin. Mahan nipistelyä ollut kyllä pari päivää sitten mutta nyt laantunut.

Ja minä aiemmin kirjoitin täällä palstalla tästä, minulla on kuparikieukka ollut vajaan vuoden.

Yhteistyössä