kuukautiset myöhässä mutta negaa näyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rebecca
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rebecca

Vieras
Hei!

Osaisikohan joku auttaa?

Ollaan yritetty raskautta jo parisen vuotta ja nyt ollaan alottamassa hoitoa.
Oli tarkoitus että menen nyt elokuun alussa kun kuukautiset alkaa verikokeisiin naistenklinikalle ja tehdään kierron kartotus.

Mutta kun ne menkat ei oo vieläkään alkanu. Nyt kiertopäivä 42. Oon tehny kaks raskaustestii, viimeksi perjantaina ja negaa on näyttäny. Raskauden mahdollisuus kyllä olis mutta luulis että testit näyttäis jo plussaa. Kierto on yleensä 28-32, kerran ollut 38.

Nyt kysyisinkin kuinka kauan kannattaa odottaa niitä menkkoja ennen kun menee lääkäriin. Maha on kyllä oudon kipeä mutta menkat ei vaan ala. Toivon tietysti raskautta mutta taitaa olla epätodennäköstä. On kyllä stressiä ja ruokavalion muutosta joka voisi aiheuttaa tämän.

-Rebecca

Kannattaa jo mennä lääkäriin. Mulla samanlainen tilanne viime vuonna kun testasin negaa vielä kiertopäivänä 50. Menin sitten lääkäriin ja tarkistettiin verikokeella sekä ultralla etten ollut raskaana. Sen jälkeen lääkäri määräsi mulle Terolut-kuurin, joiden avulla menkat alkoivat - tosin tuplarunsaampina ja kivuliaampina, mutta oli se olo tuskainen aiemminkin kun niitä ei kuulunut.

Kahdet kivuliaahkot menkat kärsin Terolutien jälkeen ja sen jälkeen tulin raskaaksi! Nyt ollaan jo loppusuoralla eli rv 37... :)

Yhteistyössä