K
kysymysmerkki
Vieras
Mitenhän pitkään mun pitää ootella kuukautisia? Kuukautiset myöhässä jo 5pvä ja testi näyttää vaan negatiivista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kysymysmerkki:Mitenhän pitkään mun pitää ootella kuukautisia? Kuukautiset myöhässä jo 5pvä ja testi näyttää vaan negatiivista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kysymysmerkki:Mitenhän pitkään mun pitää ootella kuukautisia? Kuukautiset myöhässä jo 5pvä ja testi näyttää vaan negatiivista.
Yleensähän yhdet pois jääneet kuukautiset voi antaa olla, mutta jos seuraaviakaan ei tuu niin mee lääkäriin. Kyllä sen testissä pitäisi jo näkyä jos olisit raskaana.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kysymysmerkki:Mitenhän pitkään mun pitää ootella kuukautisia? Kuukautiset myöhässä jo 5pvä ja testi näyttää vaan negatiivista.
Yleensähän yhdet pois jääneet kuukautiset voi antaa olla, mutta jos seuraaviakaan ei tuu niin mee lääkäriin. Kyllä sen testissä pitäisi jo näkyä jos olisit raskaana.
Voiko se olla näkymättä testissä? Vai voiko näkyä vasta viikonpäästä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kysymysmerkki:Mitenhän pitkään mun pitää ootella kuukautisia? Kuukautiset myöhässä jo 5pvä ja testi näyttää vaan negatiivista.
Jos oot apteekin testillä testannut, niin kyllä sen pitäisi näkyä. Tosin kai kaikki on mahdollista, että voithan vielä tehdä muutaman päivän päästä uuden. Mutta siis todella epätodennäköistä että olisit nyt raskaana.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kysymysmerkki:Mitenhän pitkään mun pitää ootella kuukautisia? Kuukautiset myöhässä jo 5pvä ja testi näyttää vaan negatiivista.
Jos oot apteekin testillä testannut, niin kyllä sen pitäisi näkyä. Tosin kai kaikki on mahdollista, että voithan vielä tehdä muutaman päivän päästä uuden. Mutta siis todella epätodennäköistä että olisit nyt raskaana.