Kuukautiset kohdunulkoisen jälkeen

Nirppa
mulla tuli ekat menkat 30pv päästä ku raskaushormoni oli kehosta hävinnyt,mua ei leikattu vaan piikki auttoi, piikin jälkeen raskaushormonia oli kohessa vielä viikon verran.

Minulla nyt reilu kuukausi ku leikkauksesta eikä menkkoja näy eikä kuulu :\|
...ei edes miään siihen viittaavia oireita. Kai se kroppa voi olla kauankin sekaisin...

Kertokaahan muut tämän kokeneet, minuakin kiinnostaisi!

...nyt voin ilokseni lisätä ylläolevaan että näyttää siltä että täti on kurvailemassa paikalle. Nyt noin 5 viikkoa kohdunulkoisen leikkauksesta.

Alkaisivat nyt kunnolla niin sen jälkeen sitten voi aloitta kuumeilun ihan tosissaan :)

Toisessa aloituksessa joku oli saanut lääkäriltä neuvon että pitää tarkistaa jos menkat yli 10 viikkoa poissa km:n jälkeen....

Pyydän tätiä kurvailemaan seuraavaksi sinnepäin! ;)

Heippa!

Mulla antaa odottaa edelleen niitä menkkoja. Mulla siis kohdunulkoinen todettiin 2.8. ja hoidoksi sain 4 sytostaattia. Tosin mulla on ilmeisesti kaikki muutkin mennyt ketulleen, mitä vaan voi mennä. Siltä ainakin tuntuu. En olis ikinä uskonut, että näin hartaudella voisi tätiä odottaa.

Anteeksi negatiivinen sävy, mut tää on ollut aika masentavaa. Mut näinkin voi käydä.

:hug: :'(

Moi,

Mulla kohdunulkoinen todettiin 09.11.2006 ja vuoto alkoi. onnekis itsekseen 13.11 kesti reilun viikon. Nyt odotellaan kuukautisia alkavaksi.
Raskaustesti näytti negaa pari viikko vuodon alkamisen jälkeen. Mikä on hieno homma. Vissiin ainakaan en ovuloinut nyt ollenkaan...

Yhteistyössä