Kuukautiset kohdunulkoisen jälkeen

Mulla oli kohdunulkoinen noin neljä viikkoa sitten ja nyt on (tai oli) menossa ensimmäiset kuukautiset sen jälkeen, tai niin ainakin luulen. Mulla tuo hoidettiinn leikkauksella. Olisinkin kysellyt millaiset teidän ensimmäiset kuukautiset kyseisen operaation jälkeen ovat olleet. Mulla on ollut meinaan huippuniukat ja kestikin vain pari kolme päivää. Toisaalta ei kai tässä ajassa paljoa vuodettavaakaan vielä ole. Kertokaahan kokemuksianne.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2006 klo 11:03 Tinna kirjoitti:
Mulla oli kohdunulkoinen noin neljä viikkoa sitten ja nyt on (tai oli) menossa ensimmäiset kuukautiset sen jälkeen, tai niin ainakin luulen. Mulla tuo hoidettiinn leikkauksella. Olisinkin kysellyt millaiset teidän ensimmäiset kuukautiset kyseisen operaation jälkeen ovat olleet. Mulla on ollut meinaan huippuniukat ja kestikin vain pari kolme päivää. Toisaalta ei kai tässä ajassa paljoa vuodettavaakaan vielä ole. Kertokaahan kokemuksianne.
Mä olisin myös kiinnostunut kuulemaan kokemuksia et miten on menkat alkanu kohdunulkoisen jälkeen...

koiraharrastaja
Kohdunulkoinen, leikattu -03 tammikuussa. Ensimmäiset kuukautiset olivat tosi niukat, vain pari päivää, parit seuraavat kestivät yli viikon ja vuodin kuin pistetty sika...Nykyään suht normaalit, mutta ovulaation aikana tajuttomat alavatsakivut.

No nyt voinkin jo vastata omaan kysymykseeni =) Mulla oli siis ensin pari räivää tosi niukkaa vuotoa. Sitten pari päivää ettei mitään ja sitten tulikin jo tosi runsaasti mutta tasaantui kyllä nopeasti, eikä kestänyt pitkään.

Mielenkiintoinen juttu nuo alavatsakivut. Mulla on aina ollut ovulaatiokipuja mutta nyt ne oli omaa luokkaansa. Edes clomeja syödessä ei ollut näin pahoja kipuja. Josko elimistö elimistö korvaisi toisen tuuban puuttumista maksimaalisella oviksella.

Yhteistyössä