kuukautiset keskenmenon jälkeen

äiti79-05-07

Uusi jäsen
28.06.2006
12
0
1
Moi!

Mulla on keskenmenosta aikaa 9 viikkoa eikä menkkoja ole kuulunut. Mitenkähän kauan tässä voi vielä odotella vai pitäisiköhän jo varata aika lääkärille? Ei tosin olla nyt aikeissa heti yrittää uutta raskautta, mutta silti mietityttää, onko minun kroppa nyt aivan sekaisin. Muutenkin on nyt tuntunut monen päivän ajan tosi kovia kipuja, jotka ihmetyttää. Raskaana en ole ja keskenmenon jälkeen on ultrattu, että kohtu on tyhjä.

Mulle kätilö sanoi, että kahdeksan viikon jälkeen vois soitella, niin katotaan sitten. Mulla ainakin on muutenkin ollut lähes aina tosi epäsäännöllisesti kuukautiset. Kerran meni vuosi ilman.. mutta sitten pääsinkin hoitoihin.

Mihin te soitatte sitten jos menkkoja ei kuulu? Naisten polille? Neuvolaan? Ite tässä mimetin ihan samoja. Kuun loppuun ajattelin vielä odottaa, mut jos ei sittenkään..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2007 klo 16:37 Minnäi kirjoitti:
Mihin te soitatte sitten jos menkkoja ei kuulu? Naisten polille? Neuvolaan? Ite tässä mimetin ihan samoja. Kuun loppuun ajattelin vielä odottaa, mut jos ei sittenkään..
Soita paikkakuntasi neuvolaan terkkarille.Sieltä neuvovat, mitä tehdä.
Syyskuisen km.n jälkeen menkkani alkoivat kuukauden ja 2pv.n päästä. Onko kiertosi ollut muutenkin pitkähkö? Voisit jo varailla aikaa.Senhän voi perua, jos menkat alkaakin.

Kiitos tiedosta! Mutta nyt alkoivatkin, niin ei tarvitse soittaakaan. Toivotaan että nyt alkais sitten kierto tasaantuun: Tai kaikkein ihanin ois jos plussa tuulet puhaltais..:)

Yhteistyössä