Kuukautisasiaa....

iita
mulla kavi non vuosi sitten oltiin oltu just matkalla... Tai se meni näin. Mulla piti alkaa menkat kuun puolivälissä, lähdettiin matkalle ja siellä mun oli tarkoitus siirtää menkkoja no se meni pieleen kun ne alkoi ihan ennen aikojaan kesti viikon tultiin kotiin viikko väliä ja taas alkoi uudestaan. seuraavat menkat kun tuli niin kestivät 12 päivää,,,, meinasin järsiä ranteet auki

iita
Alkuperäinen kirjoittaja John Makuupussi:
Ei saakeli.. 12 päivää!! Siinä ajassa luulisi järsivän jo muutakin kuin ranteet auki :|

Kiukuttaa niin kauheasti, kun taas peräosasto vuotaa. Ja minen ole kiukkuinen edes menkkojen aikaan. :(
joo voi että se oli tuskaa..... luulin menehtyväni verenhukkaan =). no einyt ihan mutta kyllä vähän rupes jo heikottaa

vieras
onko ihan kunnon vuotoo? mulla tulee ovulaatioaikaan tiputtelua parina päivänä, noin viikko menkkojen jälkeen aina. sitä ihmettelin ja kävin gynellä,nin se totes että ovisvuotoo.

on nyt menkat kestäny 10 eikä loppua näy! :headwall: kävin pe lääkärissä ku mulla on yleensä vain 5 päivää menkat. ei oikein osannu sanoo mitään muuta ku ottivat pissanäytteen ja tulehdusarvot ja niin tietty raskaustestin. kaikki oli ok ja rakskaana en ole. maanantaina verikokeisiin ja uus pissanäyte. ja jos ei ole maanantaihin mennessä loppunu niin pitää kuulemma syödä keltarauhashormoonia.... :( shit! minäkään en käytä mitään hormooneja siis en ehkäse tai mitään

Yhteistyössä