kuukausittain toistuva selän jumiutuminen

aivan kummallinen juttu, joulukuun aluassa, tammikuun alussa ja nyt taas on selkä ihan jumissa. tuolta alaselästä, lantiosta. olen käyny kiropraktikolla kuukaus sitten ja se saikin sen auki sillä kertaa, nyt oon menossa tiistaina. selkä kuvattiin viime viikolla, ei mitään poikkeavaa. sit vaan työterveyslääkäri heitti, että yks mahollisuus voi olla, että endometrioosia kasvaa jotenkin "väärässä" paikssa ja se sitten aina kukautisten alla ärsyttää selän...onko kellään kokoemusta tällasesta toistuvasta selkä vaivasta?

ex kipuilija
Minulla oli saman kuuloiset oireet.
kaksi kertaa ambulanssi piti soittaa, menin niin kipeäksi...
Lääkärit antoi vahvoja lääkkeitä, ja ne ei auttanut.
Sitten kävin ystäväni suosittelemalla kansan parantajalla ja sen käsittelyn jälkeen kipu oli poissa heti. Tunne oli uskomaton. En muista oikeita sanoja ja käsitteitä millä se puhui, mutta jotenkin näin se meni: lannejänne oli noussut väärään kohtaan lonkan päälle..
Lääkärit ei osaa tehdä asialle mitään, se mies hoitaa näitä ongelmia päivittäin.

Olen samaa mieltä, että lääkäristä ei oikein saa apua tällaisiin vaivoihin. Minä sain avun OMT-fysioterapeutilta. Hän osaa selvittää syyn tarkasti vaivaan sekä antaa tarvittavan hoidon. Myös jumppaohjeet saa kotiin. OMT-fysioterapeutti on saanut laajan koulutuksen eli opiskellut yhteensä jotain 6,5 vuotta. Osaa kiropraktikon ym. hommat myös. Suosittelen.

Yhteistyössä