Kuukausi laskettuun aikaan: ostanko nyt heti käytetyt Briot vai odotanko vielä käytettyjä Oria?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuplaratasmetsästäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuplaratasmetsästäjä

Vieras
Niin tuplat ovat siis hankinnassa. Naapuri myy 120 eurolla käytettyjä Brioja (oikein hyväkuntoiset ja puhtaat, sellaiset perustuplavaunut) mutta Oria olen hieman himoinnut. Mutta kun se käytettyjen metsästys on niin vitsin tylsää, ja haluan että ne olis PK-seudulta jotta pääsisin hypistelemään, ihan sokkona en osta.

Pehmeä Oran koppa on jo hankittu edelliselle, mutta se menisi sekä brion että oran rattaisiin.

Tavallaan tekisi mieli vain ostaa nuo Briot tuosta niin tulisipa sekin sitten hoidettua...

Niin.. siinäpä kysymys.. ku kuitenki sitten ku vauva syntyy rattaita ei tartte heti (ku tuskin tuplissa sisällä nukutat ja ulos ei pääse heti), mut sit taas jaksaako vauvan synnyttyä katella rattaita?
Mä varmaan ostaisin ne Briot jos ovat kuitenki suht mieluiset.. tuplien käyttöikä jää loppupeleissä suht lyhyeksi.
Meil syntyi toinen kun esikoinen oli 1v10kk käytettiin tuplia n. ½v mut otamme ne nyt käyttöön uudestaan (+ seisomalaudan tarvittaessa), kun perheeseen syntyy kolmas ja nuoremmilla on 1v ikäeroa.. eli nyt varmaan käyttöikää tulee ½-1v

No siihen mä olen vähän taipumassa että ostan.

Orat olis vähän kapeammat ja istuintilaa olisi enemmän. Mutta ei mikään hurja ero kylläkään.

Tuo hyvä tavarakori on tärkeä, meillä shoppaillaan vaunuilla.

Niin.. siinäpä kysymys.. ku kuitenki sitten ku vauva syntyy rattaita ei tartte heti (ku tuskin tuplissa sisällä nukutat ja ulos ei pääse heti), mut sit taas jaksaako vauvan synnyttyä katella rattaita?
Niinpä. Meillä tulee ikäeroa vain reilu vuosi, joten kyllä noita tuplia varmaan tulee käytettyä paljonkin, mutta siis se on kyllä ärsyttävää jos vaunut ei ole valmiina eikä pääse ulos ovesta perheen kanssa vauvan syntymän jälkeen. Iskee mökkihöperyys...

Yhteistyössä