Kuukauden takas töissä, nyt raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uudestaan raskaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uudestaan raskaana

Vieras
Moi!
Kuinka työnantajanne ovat suhtautuneet uudelleen raskautumiseenne? Itse palasin hoitovapaalta töihin kuukausi sitten ja nyt odotan taas vauvaa..en ole kertonut vielä kenellekään työpaikalla, koska raskaus niin alussa, enkä ole ultrassakaan vielä käynyt. Jostain kumman syystä kertominen jännittää, koska tiedän poisjääntini aiheuttavan närää yhdessä jos toisessa..mutta mitäpä se kellekään kuuluu ja en ole enää niin nuori, että voisin raskauttani enää lykätä vuosikausia eteenpäin..

Kerrot vaan sitten kun on ajankohtaista, se siitä...No joo kyllä muakin jännittäisi kertoa :) Ajattelin itse palata töihin ensi syksynä ja silloin olisi tarkoitus myös yrittää toista lasta. Haluan mennä välissä hetkeksi töihin.

Mulla ihan hyvin suhtautuivat sekä pomo että työkaverit. Ihan samanlainen tilanne kuin sulla oli vuosi sitten :) Oli pakko kertoa melkein heti kun oli niin hankala aamupahoinvointi ettei sitä oikein voinut salata.

Olen tehnyt sijaisuuksia hoitoalalla pitkään. Tulin raskaaksi, ja työnantajaa selvästi harmitti poisjääntini. Sitten avautui virka, ja menin äitiyslomalla työhaastatteluun (joka tavallaan oli turha, kun tunnemme toisemme niin hyvin)

Minulla on ikää yli 30 ja lapsi on neljäs. En todellakaan suunnitte enempää. Minua loukkasi suuresti, kun (tuttu) pomoni otti ja kysäisi muka leikillään, että aiotkos tehdä lisää lapsia, joillakin kun on tapana tehtailla niitä vaikka kuinka monta ja olla jatkuvalla äitiyslomalla kun palkka juoksee!

En saanut paikkaa, ja nyt ärsyttää sen verran kovaa, että tekis mieli vaihtaa kerrassaan alaa! (vanhuspuolelle, siellä riittää töitä)

Yhteistyössä