kuukauden asuttu miehen kanssa erillään eikä vieläkään suostu ottamaan lapsia hoitoonsa:(

• Viestiketjun aloittaja Lapset eka
  • Ensimmäinen viesti
Lapset eka
etenkin isompi lapsista ikävöi isiään, tietenkin. isi kyllä käy tässä aika usein, mutta ei suostu ottamaan esim vk-lopuksi. käy vaan tässä ja lähtee.

olen saanut todellakin tuntea nahoissani mieheltä sen, kun minä tein ratkaisun lähteä eri osoitteeseen lasten kanssa :(

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Vastarannankiiski:
Todella kurjaa.. en ymmärrä, kuinka kukaan vanhempi voi olla erossa lapsistaan yhtään enempää kuin on pakko. Varsinkaan kun syy on lähinnä kiusanteko kumppanille. :hug:
niin:( mies sanoo syyksi ettei hänellä ole tarjota lapsille nyt mitään, ennen kuin saa itsensä kuntoon... ja ei ole paljon huonekalujakaan ettei lapset muka viihtyisi. eihän ne lapset sitä katso!

Sirkkeli
Meillä tehos samaan tilaanteeseen se, kun sanoin et ei tarvii nähdä lasta sit ollenkaan, jos et meinaa kotios ottaa. Ja sen jälkeen minun luota tapailut siirtyivät isän luokse, ja kaikki olivat hyvin onnellisia :D

No joo, mutta tuohan on siis kosto siulle...ja tosi yleistä miehiltä jotka on jätetty.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Todella kurjaa.. en ymmärrä, kuinka kukaan vanhempi voi olla erossa lapsistaan yhtään enempää kuin on pakko. Varsinkaan kun syy on lähinnä kiusanteko kumppanille. :hug:
niin:( mies sanoo syyksi ettei hänellä ole tarjota lapsille nyt mitään, ennen kuin saa itsensä kuntoon... ja ei ole paljon huonekalujakaan ettei lapset muka viihtyisi. eihän ne lapset sitä katso!
Ei katso ei.. meillä mies lähti esikon kanssa yökylään veljelleen, ja äsken jo junnu kysyi milloin isi tulee kotiin :'( Nuo ovat tosi hankalia tilanteita selvittää lapsille. Yritä sinä edes olla aikuinen ja selittää asioita ei-niin-isiä-mollaten - vaikka helppoa se tuskin on.

Alkuperäinen kirjoittaja Lapset eka:
etenkin isompi lapsista ikävöi isiään, tietenkin. isi kyllä käy tässä aika usein, mutta ei suostu ottamaan esim vk-lopuksi. käy vaan tässä ja lähtee.

olen saanut todellakin tuntea nahoissani mieheltä sen, kun minä tein ratkaisun lähteä eri osoitteeseen lasten kanssa :(
No älä enää päästä isiä sisälle vaan sano että saa luvan hoitaa tapaamiset muualla. Jos on oikeasti kiinnostunut lapsistaan niin alkaa tavata niitä muualla kuin sinun kotonasi.

ap
Ei katso ei.. meillä mies lähti esikon kanssa yökylään veljelleen, ja äsken jo junnu kysyi milloin isi tulee kotiin :'( Nuo ovat tosi hankalia tilanteita selvittää lapsille. Yritä sinä edes olla aikuinen ja selittää asioita ei-niin-isiä-mollaten - vaikka helppoa se tuskin on.
en tietenkään halua mollata lapsille isiä. tottakai he rakastavat myös isiä ja kaipaavatkin, ja en epäile yhtään isin rakkautta lapsiinsa.
esikko laittaa usein tekstaria isille ja soittaa mun kännykällä.. oon selaillut viestejä ja isi "kuormittaa" kyllä lasta aikuisten asioilla ja rivien välistä huomaa että syyllistää mua. esim että ei isi viitsi tulla pilaamaan äidin iltaa ja katotaan nyt mitä se äiti saa mietityksi jne.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
Ja lisään vielä, että voihan se isä viedä muksut muuallekin kuin kotiinsa. Esim. ulkoilemaan, Heseen yms.
niin:/ mutta kun ei suostu edes yksin jäämään tähän lasten kanssa, mun täytyy olla paikalla.
tosin, yhden kerran kävi äidillään lasten kanssa.

cc
Jospa se on mies joka ei asunnollan viihdy ja siksi tulee mieluummin sinun tai teidän entiseen asuntoon.. kai se ottaa aikaa tottua yksinäiseen elämään.. :(

en tietenkään halua mollata lapsille isiä. tottakai he rakastavat myös isiä ja kaipaavatkin, ja en epäile yhtään isin rakkautta lapsiinsa.
esikko laittaa usein tekstaria isille ja soittaa mun kännykällä.. oon selaillut viestejä ja isi "kuormittaa" kyllä lasta aikuisten asioilla ja rivien välistä huomaa että syyllistää mua. esim että ei isi viitsi tulla pilaamaan äidin iltaa ja katotaan nyt mitä se äiti saa mietityksi jne.
Tuota juuri tarkoitin.. ettei lapsen niskaan kaadettaisi aikuisten asioita. Kun ei se pieni ihminen niille kuitenkaan mitään voi tehdä, murehtia vain.

Hö... lapsethan tästä tilanteesta kärsivät... :( Mä oon kyllä sitä mieltä, että nyt sun pitäisi keskustella iskän kans asiasta, ja sanoa, että SUN koti, ei enää toimi tapaamispaikkana, vaan nyt miehen pitää keksiä jotain muuta, vaikka viedä ne lapset sinne hampurilaisbaariin, kylpylään, tai sinne omaan kotiinsa...

Nyt mies syyllistää sua ja vahingoittaa lapsia.Ota yhteys lastenvalvojaan ja sano että tapaamiset pitää saada paremmin sovittua.
Ei tuosta mitään tule!!

Jos ei pysty ottamaan viikonlopuks niin hakee esim la aamupäivällä ja touhuu päivän lasten kanssa,menee sitten äidilleen tms mutta ihan lasten kesken.

Ja teidän pitäis saada sovittua ettei parisuhteen asioista puhuta lapsille,mies koittaa vaikuttaa lapsen/lasten kautta suhun ja siinä vahingoittaa niin hänen ja lasten väleja mutta myös sun ja lasten.
Sano valvojalle että näin tapahtuu,ja pyydä että isälle kerrotaan mitä tä voi tehdä lapsille.Ero on aina vaikea,eritoten LAPSILLE!
Hae apua lapsille,pyydä erosyhmään pääsyä tms.
Sillä tuo ei auta lapsia laisinkaan,ihan pahalta tuntuu...

Ite oon eronnut,tiiän tuon tilanteen niin hyvin.

Jaksamisia...

blaah
tämä se ihmetyttää ensin itse jätät ja sitten itket ku se ei tapaa lapsia..
pitäisköhän sullakin mennä itseesi. itsehän halusit lapsesi itsellesi joten ole niiden kans..
turhaan kait sitä täällä netis itket ettei lasten isä näe lapsia?

blaah
Alkuperäinen kirjoittaja blaah:
pitäisköhän sullakin mennä itseesi. itsehän halusit lapsesi itsellesi joten ole niiden kans..
lisäys siis ota niitä vkl. jos kerrat halusit lapset itsellesi niin miksi haluat ne pois vkl isänsä luokse??

Kari
no alkaahan se ap:llä jo jalkoväliä kutiseen jos jo kuukauden ollu ilman... pitäähän ne pennut johonkin jaloista saada että pääsee hommiin

Alkuperäinen kirjoittaja Kari:
no alkaahan se ap:llä jo jalkoväliä kutiseen jos jo kuukauden ollu ilman... pitäähän ne pennut johonkin jaloista saada että pääsee hommiin
On sitä keksitty muutkin keinot, ei kaikkeen miestä tartte. Tosin välillä sekin on ihan jees siinä apumiehenä.

ap
lisäys siis ota niitä vkl. jos kerrat halusit lapset itsellesi niin miksi haluat ne pois vkl isänsä luokse??
haista sää pitkät!
kyse ei ole minusta, enemmänkin lapsista! lapset kaipaa myös isiään, tottakai.
lapset on yhteisiä, ei vain minun.
sinä et varmaan tiedä mitä ongelmia meillä oli, joten älä auo pliis päätäsi!

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kari:
itsestäskös puhelet?? kerro ihmeessä lisää puutteestasi.. ;)
mulla on kyllä ihan muut nyt ekana mielessä kuin jalkoväli ja "puutostilat".....

Yhteistyössä