Kuukatiset alkoi kolme viikkoa keskenmenon jälkeen, miten mahdollista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla oli kaavinnan jälkeen (tuulimuna) kahdet vuodot, ensin just noin 3 vk jälkeen, sitten viikko väliä ja uudestaan. Ensin kaiketi tuli jälkivuoto, sitten varsinaiset kuukautiset. Sitten tulinkin uudelleen raskaaksi, eikä mulle missään vaiheessa selvinnyt, kumpi vuoto olisi määrittänyt oikeasti lasketun ajan. Tyttö syntyi 8 vk sitten, tavallaan puolivälissä suhteessa noihin vuotoihin, eli 2 vk ennen virallista laskettua aikaa mutta niin hyvän kokoisena ja hyvää vauhtia kehittyvänä, ettei vaikuta ennenaikaiselta.

voi hyvinkin olla mahdollista...itse torvena menin 3vko:a synnytyksen jälkeen lekurille,kun vuotoa alkoi tulemaan.ja olikin kk alkaneet :whistle: meni nyt vähän tavallaan ohi aiheen :ashamed: voimia sinulle :flower: :hug:

Hyvä tietää, että tosiaan normaalia on. Kävittekö missään jälkitarkastuksessa keskenmenon jälkeen? (Tääkin meni nyt ohi aiheen...) Uusi raskaus ei ihan vielä ole suunnitelmissa, joten on aikaa odotella kierron tasaantumista.

mä kävin jälkitarkastuksessa, ihan varmuuden vuoksi. Tahdoin tietää että kohtu ei ole vaurioitunut kaavinnasta, eikä sinne ole jäänyt mitään mikä voisi estää uuden raskauden tai aiheuttaa tulehduksen. Muistaakseni sairaalasta käskivätkin jälkitarkastukseen.

Yhteistyössä