Kutsuuko teillä isovanhemmat pääsiäisenä kyläilemään?

• Viestiketjun aloittaja kolmen tytön äiti
  • Ensimmäinen viesti
kolmen tytön äiti
onko miun anoppi ja hänen uusiomiehensä kummallisia,kun eivät ole edes soittaneet pääsisäistervehdystä saati kutsuneet siellä käymään..Asuvat kuitenkin vain 2km päässä meistä..Jotenkin olaan nyt miehen kanssa tympäännytty,kun IKINÄ eivät meitä sinne "kaipaile" vaan aina pitää meidän itse itsemme kutsua sinne.Et eipä varmaan nyt mennäkään,ennenkuin kaipailevat sieltäkin päin joskus,eikä aina yksipuolisesti..

anoppi
voi kun meillä anopeillakin on ihan omaa elämää, aina ei ehdi ruokkimaan noita pesästä lentäneitä poikasia.
meillä on ystäviä ja uusioperheissä on ne toisen puolison lapset joten ne kutsut ei niin tiheesti osu kohdalle, koittakaa kestää

Vieras
Omat vanhempani ja siskoni kävivät meillä, matkaa kun reilu 150km, joten meni helpommin näin. Mieheni vanhemmat asuu 10km päässä, ei olla tekemisissä, joten ei ole kutsuttu. Ei lapset saaneet edes korttia.. Eipä haittaakaan kyllä. :)

vieras
me asutaan kans muutaman kilsan säteellä ja koskaan ei kutsuta puolin tai toisin kun omiin lapsuudekoteihin ollaan aina tervetullita ilman soittoa ja isovanhemmat käyvät myös meillä =)

Molempien vanhemmat kyseli,että ollaanko tulossa pääsiäisenä käymään.Mun äiti tekee aina pääsiäisenä lammasta yhtenä päivänä ja sinne piti tietenkin mennä.Lapset oli yhden yön miehen vanhemmilla ja tänään kun olisi pitänyt lähteä kotiin,niin molemmat ilmaisivat tahtonsa jäädä mun vanhemmille,joten jäivät sitten sinne yöksi. =)

harmailen
Eipä kutsunut. Mun veljen perheen olivat kyllä kutsuneet syömään. Näin on joka juhlapyhä ja usein ihan tavallisenakin pyhänä. Veljen porukalle tehdään ruuat viimesen päälle, meitä ei koskaan kutsuta :/

No meillä ei isovanhemmat kutsu koskaan meitä kylään. Minun vanhempien tykönä piipahdellaan silloin kun siltä tuntuu ja juhlapäivinä aina. Ei siihen erillistä kutsua tarvita
Anoppilaan soitetaan että oletteko kotona jos tultais silloin ja silloin käymään. Kun ei ihan summassa viiti lähteä ajamaan 200 kilometriä. Eli itse kutsumme itsemme kylään

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joo, mutta ei varaa mennä. matkaa satoja kilometrejä ja polttoaine kallista...
ja kun tietää että kutsun perimmäinen tarkoitus on kuitenkin miehellä teettää töitä. Itse tekevät muille lapsille kaiken valmiiksi. Meidän lapset ei ole vielä tähän päivään mennessä kiinnostaneet. Olisi laittanut välit anoppi jo monesti poikki, mutta ehkä kuitenkin tarvitsee miestä vielä joskus.

Yhteistyössä