Kutsukortit ristiäisiin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iituli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iituli

Vieras
Oletteko netin kautta tilanneet kutsukortteja ristiäisiin?
Meillä olisi piakkoin tulossa ristiäiset ja kaipaan vinkkejä, mistä löytäisin kauniit kutsukortit.
Itse en ala askartelemaan, koska aika ei riitä, eikä muutenkaan ole mun vahvinta alaa..
Eli vinkkejä kehiin, arvon naiset!

Mä tässä justiin rupesin asiaan vasta perehtymään ja nopealla vilkaisulla google ei antanut kovin hyviä tuloksia, lähinnä vinkkejä itse askarteluun tai oikeisiin kauppohin, tai sitten hääkutsuihin.
Silläpä ajattelinkin kysyä, jos jollakin olisi antaa suoraan tietoa mistä on tilannut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onkohan nuo kortit miten yleinen käytäntö, useammissa ristiäisiissä olleena yhtäkään kutsua korttimuodossa ei ole tullut.

Meidän suvussa/tuttavapiirissä ainakin ihan yleinen tapa, en tiedä sitten miten muualla. Kaikkiin ristiäisiin missä itse oon ollut, on tullut ihan kutsu postissa.
Näin ne tavat vaihtelee :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lush:
saahan esim. tiimarista monenlaisia valmiita korttipohjia siis sellai 2 osasia kortteja sit vaan printtaat tekstin toisella paperille ja liimaat sisään, ei mee kauaa

No, kokemuksesta viisastuneena en haluaisi hairahtua samaan kun ekan muksun kohdalla.. Ostin nimittäin juuri tiimarista mukamas söpöt 2-osaiset vaaleanpunaiset nallekortit. Kun pääsin kotiin ja avasin paketin, totuus valkeni. Nimittäin vain ne päällimmäiset kortit olivat nallen kuvilla, muissa korteissa oli ihan eri kuvat. Eivätkä ne muut olleet edes nättejä :(

Tällä kertaa haluaisin kaikille nätit, ja ennenkaikkea samanlaiset kortit.

Yhteistyössä