Kutsu polttareihin,mites häät?

  • Viestiketjun aloittaja naimaton :D
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Mulle oli itsestään selvää että kaikki polttareihin kutsutut löytyivät myös häiden kutsuvieras listasta.
niin minustakin =) ja sitä paitsi miten voi saada kutsun polttareihin? keneltä? :D nehän on yllätys sulhaselle ja morsiamelle, sitten kun kutsut on saatu ja ne joille kutsu on mennyt, alkavat miettiä polttareita :D mut mä olenkin varmaan vanhanaikainen :ashamed:
tavallaan sain siis kutsun polttareihin,kun morsian viestiä laittoi,että hänen toinen ystävänsä järjestää polttareita,johon morsian toivoisi minunkin onnistuvan. eihän hän itse päivästä tai tapahtumista tiedä mitään :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Mulle oli itsestään selvää että kaikki polttareihin kutsutut löytyivät myös häiden kutsuvieras listasta.
niin minustakin =) ja sitä paitsi miten voi saada kutsun polttareihin? keneltä? :D nehän on yllätys sulhaselle ja morsiamelle, sitten kun kutsut on saatu ja ne joille kutsu on mennyt, alkavat miettiä polttareita :D mut mä olenkin varmaan vanhanaikainen :ashamed:
tavallaan sain siis kutsun polttareihin,kun morsian viestiä laittoi,että hänen toinen ystävänsä järjestää polttareita,johon morsian toivoisi minunkin onnistuvan. eihän hän itse päivästä tai tapahtumista tiedä mitään :)
no itse en rupeaisi puuhaamaan polttareita/ niihin osallistumista ennen kuin olen saanut hääkutsun kumminkaan =)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Mulle oli itsestään selvää että kaikki polttareihin kutsutut löytyivät myös häiden kutsuvieras listasta.
niin minustakin =) ja sitä paitsi miten voi saada kutsun polttareihin? keneltä? :D nehän on yllätys sulhaselle ja morsiamelle, sitten kun kutsut on saatu ja ne joille kutsu on mennyt, alkavat miettiä polttareita :D mut mä olenkin varmaan vanhanaikainen :ashamed:
tavallaan sain siis kutsun polttareihin,kun morsian viestiä laittoi,että hänen toinen ystävänsä järjestää polttareita,johon morsian toivoisi minunkin onnistuvan. eihän hän itse päivästä tai tapahtumista tiedä mitään :)
no itse en rupeaisi puuhaamaan polttareita/ niihin osallistumista ennen kuin olen saanut hääkutsun kumminkaan =)
oikeassahan sinä olet.. vähän kumma tapa. lauantaina on palaveri polttareista,täytyy kai kysäistä ketkä siitä porukasta on menossa häihin... on meitä yhteensä varmaan 10 naista meinaa mukana

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Mulle oli itsestään selvää että kaikki polttareihin kutsutut löytyivät myös häiden kutsuvieras listasta.
niin minustakin =) ja sitä paitsi miten voi saada kutsun polttareihin? keneltä? :D nehän on yllätys sulhaselle ja morsiamelle, sitten kun kutsut on saatu ja ne joille kutsu on mennyt, alkavat miettiä polttareita :D mut mä olenkin varmaan vanhanaikainen :ashamed:
tavallaan sain siis kutsun polttareihin,kun morsian viestiä laittoi,että hänen toinen ystävänsä järjestää polttareita,johon morsian toivoisi minunkin onnistuvan. eihän hän itse päivästä tai tapahtumista tiedä mitään :)
kuulostaa oudolle..

"ystävät järjestävät.. tuutko mukaan?"

mulla heräis epäily kans koska kyllä olis pitäny olla ihan alusta saakka mukana järkkäämässä
 
..
Kyllä mullekin on tullut kutsu polttareihin mutta ei häihin. En osallistunut kyllä polttareihinkaan, kun olivat niin kaukana eikä ollut opiskelijabudjetilla varaa mennä. Ensi kesänä olisi yhdet polttarit tiedossa ja jo heti kättelyssä oli kutsuun laitettu budjettitoiveet.. Eikä mitään tietoa että tuleeko häihin kutsua.
 
Kaaso voi SULHASELTA (tai vaikka morsiamelta itseltään) keitä häihin on kutsuttu, ja sen mukaan suunnitella polttariporukkaa. Yksinkertaista. Ei se nyt mikään yllätys ole että polttarit järjestetään, vaan se on se yllätys, että milloin ne ovat ja mitä niissä tehdään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Kaaso voi SULHASELTA (tai vaikka morsiamelta itseltään) keitä häihin on kutsuttu, ja sen mukaan suunnitella polttariporukkaa. Yksinkertaista. Ei se nyt mikään yllätys ole että polttarit järjestetään, vaan se on se yllätys, että milloin ne ovat ja mitä niissä tehdään.
ai, meillä on mennyt kaveripiirissä niin, et ei morsiammet oo ees tietäny ketä kutsutaan :D varsinkin kun/jos on ollut pienet häät on sit polttarit kasattu isommalla porukalla et loputkin kaverit/tutut on päässy osalliseksi juhlista.
tosin meillä on menty ihan minimi budjeteilla, oltu jonkun kotona ja grillattu tms mukavaa..
 
ap
Nyt selvisi syy miksei ole tullut kutsua häihin. ne pidetään maistraatissa ja itse häitä juhlitaan myöhemmin kokonaan eri maassa.. Olisi kyllä ollut kiva kuulla morsiamelta,mutta onneksi selvisi.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja pikkueppu:
hyvä kun selvisi


mutta mulla on ollut aina se käsitys että kutsut häihin on jo aikaa sitten lähetetty/saatu ennenkuin polttarit pidetään

voin tietysti olla väärässäkin :snotty:

samaa mieltä olen,mutta ehkä tämä on sitten nykymorsian.. No,pääasia,että asia selvisi. En edes ole hääimmeinen,mutta pisti silti mietityttämään

 

Yhteistyössä