Kutsu kynttiläkutsuille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Sain kutsun Partylite kynttiläkutsuille. Siis mitä? Kynttilä on kynttilä, mitä sitä kutsuilla ihmettelemään.

Pitääkö minun tietää jotain ennen näitä kutsuja? Äh, kutsut on vielä kaverin kaverilla, en varmaan edes tunne sieltä montaa.

Siellä on erilaisia tuoksu ja tavallisia kynttilöitä. No se on ainakin hyvä tietää että siellä kaikki kynttilät maksavat paljon. En pidä. Ostan kynttiläni marketista.

Ei siellä painosteta ostamaan.
Varoituksen sananen, niihin tuotteisiin saattaa hurahtaa.
Minä olen tuoksu- ja hajusteyliherkkä, mutta jotkut tuoksut ovat aivan vastustamattomia ja tavalliset kynttilät tuntuvat tylsiltä sen jälkeen kun on päässyt "makuun" :love:

Lähinnä sun pitä tietää pankkitilin saldo... Onhan ne tuotteet nättejä, mutta sikakalliita. Ja muista, että parafiini ei ole enää se pointti, sillä parafiinikynttilöitä saa nykyään muualtakin halvemmalla. Tai saa niitä muitakin härpäkkeitä (ei samoja mut saman tyylisiä) vaikka halpahallista murto-osalla. Ei niissä tuotteissa ole mitään niin erikoista, sttä niistä kannattaa itteänsä konkurssiin maksaa. Ja jos menet sanomaan sen ääneen, alkaa se jumalaton painostus pitää kutsut, jollon niitä saa ilmaseks... Tosin ne myyntirajat on niin älyttömiä, eli aika paljon saa olla myyntiä, että saa edes tyyliin jonkun pienen tuikkukipon...

Yhteistyössä