Kutooko/neulooko kukaan muu mitään parhaillaan?

2 kaulahuivia.

Toisesta piti tulla villasukat, meni hermot kantapään kanssa, en vaan tajua kertakaikkiaan ohjeista mitään :kieh:
Mä haluun kotitekoiset villasukat pojalle ja vaikka itselle, edes jonkun tekemät kunhan ei tehdas sukkia :D
 
Ummikko
Alkuperäinen kirjoittaja syklaaminkukka:
Juujuu, aina jotain kesken =) Juuri valmistui tytön kissaneuletakki ja liivihame. Sukkia aloittelin ja iso kasa lankoja odottaa inspiraatiota.

Nallea tällä hetkellä. ei tosin kiire vielä, koska sen saaja ei oo vielä syntynyt =) Sukkia ja lapasia ja kasa lankoja oottaa myöskin inspiraatioo
 
Wilmiina
Kesken on: villasukat, parit vaatteet esikoisen baby bornille, neuletakki. Valmiiksi olen saanut ponchon, villatakin kuopukselle, yhden vaatesetin esikoisen baby bornille, villasukat.. Ja vielä pitäisi aloittaa vaikka mitä! Kunhan nyt saisi edes nuo keskeneräiset valmiiksi, mutta kun aina on liikaa intoa aloittaa joku uusi työ!
 
???
vauvalle neuletakki ja housut valmiit jo
esikoiselle sukkia ja lapaset , sukat valmiit lapaset olen aloittanut
nyt minulla on aika paljon rästilankaa niistä ajattelin laittaa pannualusia ja antaa hoitotädille ym tarvittaville.
 
Mulla on kesken omat villasukat, pojan pipo (jonka kyllä puran ja alotan alusta), miehen serkulle mekko neulomalla (tai kutomalla, miksi jokainen sen nyt mieltääkään). Sit mulla on kinnasneulalla omat lapaset kesken.
 
Useampi työ on kesken. Pojalle teen hupparia. Sitten muut työt on laatikossa tauolla. Lahtikuvioinen huivi, palmikkosukat, villatakki ja pitsiliina (muuten valmis, mutta tarttee pingottamisen)

muoks. Siis lehtikuvioinen.. :D
 

Yhteistyössä