Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Likalla on yskää, nuhaa ja pientä lämpöä. Lämpö oli 37,6 eli kauhian paljoa. Tuo yskä ei mun mielestä kuulosta haukkuvalta vaan sellaaselta "normaalilta".
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Likalla on yskää, nuhaa ja pientä lämpöä. Lämpö oli 37,6 eli kauhian paljoa. Tuo yskä ei mun mielestä kuulosta haukkuvalta vaan sellaaselta "normaalilta".
kyllä sen haukkuvan yskän erottaa, se on sellaista kumeaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Likalla on yskää, nuhaa ja pientä lämpöä. Lämpö oli 37,6 eli kauhian paljoa. Tuo yskä ei mun mielestä kuulosta haukkuvalta vaan sellaaselta "normaalilta".
Ei tuo likan yskä ole sellaista. Eli taitaapi olla vain normaali flunssa ja toivon tosiaan näin. Ja jos se ei kerran tartu se kurkunpääntulehdus.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Likalla on yskää, nuhaa ja pientä lämpöä. Lämpö oli 37,6 eli kauhian paljoa. Tuo yskä ei mun mielestä kuulosta haukkuvalta vaan sellaaselta "normaalilta".
Ei tuo likan yskä ole sellaista. Eli taitaapi olla vain normaali flunssa ja toivon tosiaan näin. Ja jos se ei kerran tartu se kurkunpääntulehdus.
Alkuperäinen kirjoittaja Bööna:Meillä ei ole ollut kuumetta. Aina lapsi on mennyt ihan terveenä nukkumaan, sitten muutaman tunnin kuluttua herännyt "haukkumaan". Nykyään menee ohi kun muutaman tunnin nukumme istuma-asennossa avoimen ikkunan äärellä, ensimmäisellä kerralla menimme toki lääkäriin vaikka tiesinkin mistä on kyse ja niin suosittelevatkin.
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Alkuperäinen kirjoittaja Bööna:Meillä ei ole ollut kuumetta. Aina lapsi on mennyt ihan terveenä nukkumaan, sitten muutaman tunnin kuluttua herännyt "haukkumaan". Nykyään menee ohi kun muutaman tunnin nukumme istuma-asennossa avoimen ikkunan äärellä, ensimmäisellä kerralla menimme toki lääkäriin vaikka tiesinkin mistä on kyse ja niin suosittelevatkin.
Näin meilläkin. Tosin flunssa on tullu sit heti samana yönä tai seuraavana päivänä viimeistään. Meillä nuo kohtaukset alko menemään niin pahaks ja toistuviksi, et saatiin spiira kotiin kun viimeks ei meinannu ambulanssikaan keretä ajoissa apuun.
Alkuperäinen kirjoittaja Bööna:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Likalla on yskää, nuhaa ja pientä lämpöä. Lämpö oli 37,6 eli kauhian paljoa. Tuo yskä ei mun mielestä kuulosta haukkuvalta vaan sellaaselta "normaalilta".
Sen yskän kyllä erottaa, ei uskoisi että pienestä ihmisestä lähtee sellainen hyljemäinen ääni. Ja saattaa hereilläollessakin kuulua kuorsausääni hengittäessä.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Bööna:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Likalla on yskää, nuhaa ja pientä lämpöä. Lämpö oli 37,6 eli kauhian paljoa. Tuo yskä ei mun mielestä kuulosta haukkuvalta vaan sellaaselta "normaalilta".
Sen yskän kyllä erottaa, ei uskoisi että pienestä ihmisestä lähtee sellainen hyljemäinen ääni. Ja saattaa hereilläollessakin kuulua kuorsausääni hengittäessä.
Likan yskä on sellaasta normaalia yskää mitä nyt voi olla, tiedätte varmaan mitä tarkoitan.
Äsken vain kuului makkarista rohinaa, mutta likka on nyt räkäinen, että johtuu varmaan siitä.