Kurjaa, kun "tekis mieli", mutta tuota ukkoa ei koskaan huvita. :(

• Viestiketjun aloittaja Feel Good
  • Ensimmäinen viesti
Feel Good
Kohta kyllä alan syömään noita kaapissa makaavia Cerazette pillereitä ja oikeasti toivon, että halut menisi niiden myötä. On tosi ärsyttävää, kun mielessä pyörii vain SE, mutta miestä ei kiinnosta pätkääkään. On mullakin ollut kausia, jolloin ei ole tehnyt mieli ja silloin elo on paljon helpompaa, kun voi keskittyä ihan muihin asioihin. Nyt vaan haaveilee sänkyhommista koko ajan, huoh... Onko muita samassa jamassa?

toinen tääl
mäkin just ajattelin samaa mulla tos hyllyllä paketti cerazette jos ne vaikka tappais nämä halut... heh :D me ei olla harrastettu seksiä reiluun 14-15 kuukauteen....

Täällä tilanne ihan päin vastainen... :snotty:

*muoks* Tai siis vois munkin tehdä mieli jollei olis tota maharöllykkää ja selluliittireisiä... Ja jollei mulla olis tota kapselista johtuvaa välivuotoa... :/

niin ne halut risteävät
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Mitä te täällä näppäimistöä hinkkaatte? Menkää räpläämään niitä miehiänne.
No kun ei sitä kiinnosta eikä jaksa kun perhe-elämän pyörittäminen vie kaikki mehut.

Aamulla sitten pitäisi jolloin minua ei todellakaan huvita ja aikaa on sitäkin vähemmän kuin illalla.

niin joo
Mä en voi, mun pemppu vuotaa ja sitä ei todellakaan silloin kiinnosta. |O
mies on niin sikeässä unessa ettei heräis vaikka kirveellä munaan iskis.... suuttuu vaan jos koskee kun pitää nukkua että jaksaa.... en todellakaan tee enää aloitteita saanu pakit jo niin moneen kertaan...

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:

*muoks* Tai siis vois munkin tehdä mieli jollei olis tota maharöllykkää ja selluliittireisiä... Ja jollei mulla olis tota kapselista johtuvaa välivuotoa... :/
Saanko lainata sun miestä!!!???? :D

AP
En jaksa vongata, kun ei sitä kiinnosta, niin ei kiinnosta. :(

Alkuperäinen kirjoittaja niin joo:
mies on niin sikeässä unessa ettei heräis vaikka kirveellä munaan iskis.... suuttuu vaan jos koskee kun pitää nukkua että jaksaa.... en todellakaan tee enää aloitteita saanu pakit jo niin moneen kertaan...
Mee kääntämään se selälles ja hinkkaat meisselin pystyyn ja ratsastat yksinäs isolle oolle. Ja heti kun saat, alat nukkua(aina parempi jos mies ei saa).

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

Muuten olisit voinu saadakin mut mä oon kamalan mustasukkanen :snotty:
Lupailin sille et tänään vois olla mahdollisuus jos saan kattoa New Moonin rauhassa ja telkkarista... Ja sen jälkeen se on ollut koko ajan kiinni kuin takiainen :D

Alkuperäinen kirjoittaja niin ne halut risteävät:
No kun ei sitä kiinnosta eikä jaksa kun perhe-elämän pyörittäminen vie kaikki mehut.

Aamulla sitten pitäisi jolloin minua ei todellakaan huvita ja aikaa on sitäkin vähemmän kuin illalla.
Jos oikeesti mieli tekee, niin kai sitä kannataa hommaan ryhtyä silloin, kun sitä on tarjolla. Jos molemmille täydellistä hetkeä jää odottelemaan, niin saa todennäköisesti odotella pitkään...

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

Muuten olisit voinu saadakin mut mä oon kamalan mustasukkanen :snotty:
Lupailin sille et tänään vois olla mahdollisuus jos saan kattoa New Moonin rauhassa ja telkkarista... Ja sen jälkeen se on ollut koko ajan kiinni kuin takiainen :D
Jos annan sulle oman mieheni siksi aikaa? Mun mies on kova siivoamaan, teillä olis kuule plust plank sen käynnin jälkeen; ottaa pölyt myös listojen päältä! Vaihdetaanko vähäksi aikaa??? :)

huoh
Alkuperäinen kirjoittaja villikisuli:
Jos oikeesti mieli tekee, niin kai sitä kannataa hommaan ryhtyä silloin, kun sitä on tarjolla. Jos molemmille täydellistä hetkeä jää odottelemaan, niin saa todennäköisesti odotella pitkään...
Eli yksi ihminen haluillaan pyörittää koko touhua? Ota silloin kun minä haluan tai muuten jäät ilman?

Aika reilua.

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja villikisuli:
Eli yksi ihminen haluillaan pyörittää koko touhua? Ota silloin kun minä haluan tai muuten jäät ilman?

Aika reilua.
No ei. Tarkoitin, että kumpikin joustaa joskus, kun valiteltiin sitä että ajat menee ristiin. Silloin molemmat saa kuitenkin useammin.

Yhteistyössä