"Kuppikunnat" leikkipuistoissa

On tässä jo pitemmän aikaa ihmetyttänyt mistä nämä äitien "kuppikunnat" leikkipuistoissa syntyvät.

Kun menet lapsesi kanssa puistoon klo 10
ja et kuulu tähän sisäpiiriin niin rouvat vaan mulkoilee siellä nenänvarttaan pitkin (muutamia poikkeuksia lukuunottamatta).

Itse olen yrittänyt mennä mukaan keskusteluun, tervehdin aina kaikkia,
mun lapsi käyttäytyy nätistä, ei kiusaa toisia, ei vie muiden leluja jne. Eli näistä asioista tämä ei voi johtua.

Tosin enhän minä itseni takia puistossa käy, mutta olisi kiva jutella aikuisten kanssa samalla kun lapset leikkii ja valitettavasti on usein niin että näiden äitien lapsetkin sitten leikkii keskenään.

Tulen jatkossakin puistoon menemään lapsien kanssa, ei tämä meitä estä, ihmettelen vaan aikuiten naisten käytöstä ( miehet ei käyttäytyisi näin) :kieh:

Ja erityisesti tätä ilmiötä näkee täällä Lahden seudulla.

Vai tällaisista kuppikunnista se johtuukin. Olenkin pahoittanut jo mieleni, kun ajattelin olevani itse jotenkin outo, kun kukaan ei tule porisemaan. Itse kyllä porisisin hyvinkin vieraiden kanssa. Porukka kuitenkin puhuu tiiviissä piirissä selkä edellä, niin ei siihen oikein viitsi tuppautua sekaan. Tosiaan tämä on nyt ihmetyttänyt, kun tässä ei enää ihan peruskoulussa kuitenkaan olla.

Mä oon ollut onnekas kun paljon muuttaneena olen aina päässyt leikkipuisto porukoihin mukaan... kunnes muutimme tähän pieneen kyläpahaiseen. Kyllä täälläkin mulle puhutaan, mutta kuppikuntiin ei niinvain mukaan pääse.

Lisään vielä, että onneksi noi isommat muksut on poikia, koska pojat leikkivät yleensä porukoissa ja niihin pääsee muuttajatkin helpommin mukaan.<br><br>

Yhteistyössä