Kuppikoko 70D -harvinainenko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Erikoinen koko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Erikoinen koko?

Vieras
Pakko kysyä, kun askarruttaa. Mahtavatko sensuroida ; )

Itselläni on kuppikoko 70D(tai 75C riippuen mallista) ja nyt myyn virheostoksena ostettuja liivejä (siis uusia) eikä meinaa mennä kaupaksi. Yleensä uudet rintsikat näkyvät menevän huutiksessa kaupaksi ihan hyvin eli kyllä niitä joku ostaa sovittamattakin.

Onko tämä koko niin harvinainen, ettei ostajia löydy? Hinnasta ei ainakaan ole kiinni ja tosi nättejäkin ovat.

no onhan se aika iso kuppi nuin pienelle naiselle ( jos mietitään tuota ympärysmittaa.. ) .

mutta joo, mä en kyllä ostais alusvaatteita mistään käytettynä. vaikka sanottais et on uusia, niin silti ostaisin kaupasta. ehkä mä olen outo? :snotty:

Itellä sama koko joten ei ainakaan omasta mielestä mitenkään erikoinen. Onhan toi sinänsä ehkä vähä poikkeava koko et yleensä d-kupit tuntuu olevan vähintään se 80. Ja joissain malleissa ei ees oo 70-75D vaan alkaa just tosta 80-85.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
no onhan se aika iso kuppi nuin pienelle naiselle ( jos mietitään tuota ympärysmittaa.. ) .

mutta joo, mä en kyllä ostais alusvaatteita mistään käytettynä. vaikka sanottais et on uusia, niin silti ostaisin kaupasta. ehkä mä olen outo? :snotty:

No et ole omituinen. En minäkään yleensä osta sovittamatta, mutta nuo olivat alessa ja niin halvat että en jaksanut sovittaa (ja olivat sitten väärää kokoa, tietenkin). En minäkään nyt niin pieni ole kooltani, 165 cm ja 58 kg, mutta jostain syystä tuo mitta nyt vaan on noin pieni...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itellä sama koko joten ei ainakaan omasta mielestä mitenkään erikoinen. Onhan toi sinänsä ehkä vähä poikkeava koko et yleensä d-kupit tuntuu olevan vähintään se 80. Ja joissain malleissa ei ees oo 70-75D vaan alkaa just tosta 80-85.

Juuri näin! Mulla koko on 75D-DD ja ei niitä kyllä ihan joka paikassa ole saatavilla, ainakaan jos vähänkään nätinnäköisiä haluaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Frank:

Juuri näin! Mulla koko on 75D-DD ja ei niitä kyllä ihan joka paikassa ole saatavilla, ainakaan jos vähänkään nätinnäköisiä haluaa...

erikoisliikkeessä ite pakko asioida.. maksaa vaan hunajaa..

Kuulostaa tutulta. Ite ostin aikanaan liiviliikkeestä setin ja muuten oli hyvän kokonen mut olkaimissa ei riittäny kiristysvara vaan jäi liian löysäksi joten jouduin ompeluhommiin et sain sopivaksi. Ja samaa ongelmaa on ollu muissakin. Eli jos muuten sattuiskin jostain löytää hyvännäköset liivit (ilman et niistä tarvii maksaa se yli 50euroa ) niin sit on olkaimet ihan liian pitkät. Ei ole helppoa olla 160cm lyhyt ja kuitenkin varustettu d-dd-koon rinnoilla.

Mä oon huomannu, että C-kuppi on normiliikkeissä se viimenen kuppi. Joskus saattaa olla d-kuppiakin!

Kaikista helpoimmalla pääsen kun ostan erikoisliikkeestä. Saan varmasti oikean koon ja asiantuntevaa palvelua! :D

Mulla on kuppikoko 85DD ja ei edes niin harvinainen koko, mutta mistään ei löydä sellaisia seksikkäitä ja söpöjä rintsikoita vaan semmoisia lehmien tylsiä utareliivejä muistuttavia mummuliivejä!
Joulun aikaan löysin yhdet kauniit ja hyvin istuvat liivit ja niitä ostinkin sitten saman tien kolmet eri väriset kun oli niin harvinainen lykky!
Miks meille ei ole hörselöitä ja glittereitä :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja joanna:
juu,pikkutissiset saa ostaa henkasta liivejä ja itse joutuu maksaan maltaita isommista. mitenhän hennesin imetysliivit? onko niistäkin viimenen koko 80 c?
mä ostin kaverin suosituksesta Hennesin imetysliivit mut käytin niit vissiin kaks kertaa... sopi ehkä kaverin 85b.hen paremmin kun mun 70d:hen. Lindexiltä löysin tosi hyvät ja suht edulliset.

Itselläni on 70C tai 75C ollut vuosia. Eve Lacelta kun ostan rintaliivejä on kuppikoko jopa se D. Ei kait se nyt niin harvinainen ole. Tulee mieleen että rintaliivien osto on niin henk.kohtaista että niitä ois hyvä sovittaa aina että ne varmasti istuu hyvin..
Olen kyllä yllättynyt että joku ylipäänsä ostaa huutiksesta juuri sen sovituksen takia rintaliivejä.

On kyllä totinen tosi toi liivi asia, jos ei ole "oikean" kokoinen, itsellä 85DD-E, riippuu mallista ja valmistajasta.

Usein tarjolla vaan "mummo" mallia, olisi kiva jos joskus löytyis kauniita, niin ettei kaikki kaapista löytyvät ole samaa mallia.

Harvoin kun halvalla löytyy, niin usein kans ostan saman tien useammat.

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Heh, mulla oli 70-75 ja E tai F joskus...

Juu, mulla on nyt 75F :D

Mut mitä tohon ap:n asiaan tulee, niin harvat ostaa sovittamatta liivejä, en minä ainakaan ostais.

Vaan minkähän takia sitten joidenkin tutkimusten mukaan jopa 70 % suomalaisista naisista käyttää väärän kokoisia liivejä. Siis kai se olisi sitten ihan sama vaikkei sovittaisi ollenkaan...

Itse olen kanssa , jopa 170 senttinen, mut tällanen hontelo, niin kapee tuosta kohtaan, et koko 70D. Ja huomattu on ettei oikeen meinaa löytyy oman kokosia liivejä, usein valitsen liian pienet ja nännit sit vilahtelee ulos. Pitänee varmaan ruveta treenaamaan rintalihaksia.

Yhteistyössä