kuparikierukka vai pillerit?

musta pillerit.. tai miksei kuparikierukka, jos sulla ei runsaat kuukautiset ja jos ei ole katastrofi jos tulet raskaaksi, on nimittäin kuitenkin epäluotettavampi kuin pillerit... ´kuparikierukasta ei tietysti tule hormaalisia vaikutuksia, jos on herkkä niille, esmes päänsäryt...
 
Joo lasta ei ole tarkoitus hankkia ainakaan moneen vuoteen tai ei enää ollenkaan. Pillereiden varmuudesta en omalla kohdalla ole niin varma, kun tuo muisti on niin huono... :whistle: :) Tällä hetkellä on hormonikierukka ja se ei oikein sovi minulle. Mielialavaihteluita jne...
 
hormaalisia vaikutuksia :D missähän hormonihumalassa mäkin mahdan olla kun mulle on tänään taas sitten asennettu se hormoni kierukka :D :D toivon vaan, että mulle sopii, ihan helposti en pois ota, oli sen verran kallis paukku ja kun ei noi muutkaan vaihtoehdot ole houkuttelevia.. kyllä sitten suosittelisin yhdistelmäpillereitä, joita säilytät jossain niin, että muistat esim heti aamulla ottaa, ne kun ei ole tunnista kiinni... mulla on kuparikierukasta sellainen käsitys, ettei ole kovinkaan luotettava.... toivottavasti löytyy sopiva muoto =)
 
Minä itse olen ottanut kuparikierukan ja takana jo 4kk:tta ja toistaiseksi tyytyväinen.
Ja loppujen lopuksi ku miettii loppuun niin oikeastaan mikään ei ehkäisy ei ole luotettava.
Esim, mei sain esikoisen vaikka söin pillereitä niin kuin pitikin.
 

Yhteistyössä