Kuparikierukka ja välivuodot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiiteen koko kapistus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hiiteen koko kapistus

Vieras
Kierukka ollut vuoden, välivuotoja koko sen ajan. Gynellä kävin ja papa puhdas.. eipä terkka siihen oikein mitään sanonut. Mutta onko tä nyt ihan normaalia että kokoajan vuotaa? Kokemuksia kierukan käyttäjiltä.

eli nämä välivuodot ei sitten kuulu asiaan. Tosi hassua ettei terkka sitten sen enempää asiaan puuttunu, koska papa puhdas niin mitään vakavaa häiriötä ei pitäisi olla.

RippeR suositteliko terkka/lääkäri kierukan poistoa vai olisiko välivuodot vielä voineet tasoittua? En mäkään tällasta kestä, jos saa udella niin mikä teilä on nyt ehkäisynä, mulle kun hormoonit ei sovi. Ei paljoa taida vaihtoehtoja jäädä..

Alkuperäinen kirjoittaja hiiteen koko kapistus:
RippeR suositteliko terkka/lääkäri kierukan poistoa vai olisiko välivuodot vielä voineet tasoittua? En mäkään tällasta kestä, jos saa udella niin mikä teilä on nyt ehkäisynä, mulle kun hormoonit ei sovi. Ei paljoa taida vaihtoehtoja jäädä..

Ei mitään olen raskaana ;) Siksi sen otinkin silloin aikoinaan pois.

Kyllä nuista kivuista ja vuodosta oli puhetta lääkärin kanssa ja sanoi ettei ole (ainakaan sen lääkärin) mukaan normaalia enään vuoden jälkeen.

Mulle ei kans nuo hormonaaliset ehkäisyt sovi ollenkaan, saa nähdä minkä ehkäisyn otan käyttöön raskauden jälkeen.

Yhteistyössä