Kuparikierukka ja raskaus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minime
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

minime

Aktiivinen jäsen
06.07.2007
1 279
0
36
Elikkä tein tänään acon 10-testin ja viiva alkoi heti piirtyä liuskaan, ei tarvinnu tihrustaa, viivan näki ihan metrin päästä. Menkkojen ois pitäny alkaa jo nelisen päivää sitten. Kaikenlaisia oireita on, siksi testasin. Pitäisikö tehdä kuitenkin uusi testi vaikka parin päivän päästä? Jännittää ihan hirveästi.. =) Sitä mun piti kuitenkin kysyä että voiko olla väärä positiivinen, koska käytin liuskan pissasuihkussa enkä kupissa?? Auttakaa, jooko? :wave:

Noissa liuskatesteissä on max viiva ja sitä ei saa pissalla ylittää...Eli voi olla että suihkun aikana on mennyt max viivan yli?Kannattaa testailla myöhemin uudestaan...Mutta paljon plussa säteitä sinne :heart: :wave:

Eli puhelen täällä nyt lähinnä itsekseni, on se kumma kun tuo vauvakuume aina pukkaa päällensä kun menkat on myöhässä! :saint: Tuolloin 28. pvä illalla alkoi tiputtelu. Aivan ihmeellistä, olen pärjännyt koko ajan pikkuhousunsuojalla, kun verta on tullut ehkä kaksi tippaa päivässä! :o Ja tämän kierukan kanssa verta on kyllä aikaisemmissa kierroissa tullut kuin saavista kaatamalla. Olen jo miettinyt sitäkin vaihtoehtoa, että tuo uusintatesti olisi ollut väärässä, koska en pidätellyt pissaa kuin korkeintaan tunnin ja aikaisemman "virhetestin" kohdalla ainakin 3h. Oon kyllä niin epäluuloinen, kun olen lukenu noista kierukkaraskauksista, että varmaan tänään vielä ostan testin kauppareissulla. Ihmeoireet jatkuu vaan: hormoninäppyjä kasvoissa, nälkä koko ajan, pissattaa koko ajan, ihme juilintaa häpyluussa(!), kuplintaa alavatsalla, yököttää kun on nälkä(?), tissejä vihloo lähinnä sivuilta...jne. Tietenkin nuo on pms-oireita ja menkat alkaa kunnolla viim. ensi yönä! :ashamed:

nii no eikös kierukoiden kans joskus saata tulla tiputteluvuotoa? tosin en kierukoista niin tiedä ni en oo varma.. ja oireitahan ny voi tulla ko jos toivoo et on raskaana tai miettii onko.. mulle käyny ainaski tosi usein..

Yhteistyössä