kuparikierukka ja alapään haju :(

  • Viestiketjun aloittaja haisuli täti
  • Ensimmäinen viesti
haisuli täti
mulle laitettiin kuparikierukka ja sen jälkeen alapää on ruvennut haisemaan epämiellyttävälle vaikka kuinka sitä pesis. Lääkärissä kävin ja kaikenmaailman bakteeri ym hiiva näytteet otettiin. Kaikki tulokset puhtaita ja ultrassa kierukka paikoillaan. olen kokeillut kaiken maailman lactalit sekä maitohappobakteerit sekä suun että alapään kautta mikään ei auta. olen syönyt yhden kuurin antibioottia mahdollista emätintulehdusta tai kohtutulehdusta varten sekä hiivakuurin vaikka mitään noita edellä mainittuja asioita ei näytteistä löytynyt.

onko sen poistaminen ainoa keino päästä tästä lemusta? :(

kondomitkaan kun ei käy ja hormonaalista ehkäisyä pelkään.
 
kierukankäyttäjä
No se on sitä bakteeriepätasapainoa! Itsellä ihan sama juttu, aiemmin ei mitään, sit kuparikierukka, ja johan ymmärsin, että mitä se meinaa, kun ihmiset vitsailee "sillin hajusta"... Aiemmin en ymmärtäny koko vitsiä.

Kierukka aiheuttaa pysyvän, lievän tulehdusreaktion kohtuun, ja uskon, että siitä se emättimenkin bakteeritasapaino menee vinksallleen.

Ja kyllä, myös minä kävin lääkärissä, ja lekuri sanoi, ettei mikään ole pielessä. Mut jos omaan nenään haisee, niin...

Mulla kyllä auttaa ne apteekin kapselit, mutta menkkojen aikaan epätasapaino palaa, eli niitä on sitten jatkuvasti otettava niitä itsehoitolääkkeitä. Onneksi sentään kierukka oli ilmainen...
 
sama vaiva
Mulla aiheutti hormonikierukka tollasen epämiellyttävän hajun :/ Välillä se tuli housujen läpikin omaan nenään ja varsinkin yhdynnän aikana :X
Valkovuoto myös lisääntyi, mutta mitään tulehduksia tms. ei löytynyt.
Löysin ratkaisun RFSU:n intiimipesuaineesta jota käytän joka ilta suihkun yhteydessä kun alapääni pesen. Ennen en käyttänyt mitään pesuaineita alapään pesuun. Tuo on hyvä, ei mitenkään kuivata tms.
Toinen on pikkuhousunsuojat. Päivittäin joudun käyttämään, ilman niitä valkovuoto alkaa haisemaan siellä pikkareissa ihan hirveästi. Vaikka sitä ei niin paljon tuliskaan.
Ja sitten alapääpesu aina yhdynnän jälkeen, se on pakollinen...
Nää keinot mulla on vienyt sen hajun pois. Tärkeintä on että ei yhdynnän aikana sitä hajua enää tule, se jos mikä tappaa halut...
 
väritön
Mulla alko hiki haista voimakkaammalle kuparikierukan laiton jälkeen, jostain syystä. Myös nivushiki :X Laitan joka kolmas päivä sellasta hajutonta apteekin deodoranttia nivusseutuun ja se on pitänyt ton hajuongelman pois...

Ja luulin kans et mulla on joku tulehdus, mut kun ei ollut niin sit kokeilin tuota dödöö ja sehän auttoi.
 
vierailija
Mulla aiheutti hormonikierukka tollasen epämiellyttävän hajun :/ Välillä se tuli housujen läpikin omaan nenään ja varsinkin yhdynnän aikana :X
Valkovuoto myös lisääntyi, mutta mitään tulehduksia tms. ei löytynyt.
Löysin ratkaisun RFSU:n intiimipesuaineesta jota käytän joka ilta suihkun yhteydessä kun alapääni pesen. Ennen en käyttänyt mitään pesuaineita alapään pesuun. Tuo on hyvä, ei mitenkään kuivata tms.
Toinen on pikkuhousunsuojat. Päivittäin joudun käyttämään, ilman niitä valkovuoto alkaa haisemaan siellä pikkareissa ihan hirveästi. Vaikka sitä ei niin paljon tuliskaan.
Ja sitten alapääpesu aina yhdynnän jälkeen, se on pakollinen...
Nää keinot mulla on vienyt sen hajun pois. Tärkeintä on että ei yhdynnän aikana sitä hajua enää tule, se jos mikä tappaa halut...
Itselläkin on hormonikierukka ja pahaa hajua aiheuttaa ollut kierukka mulla nyt noin. 1,5 vuotta ja ahdistaa ajatus mennä lääkäriin tai muuallekkaan tutkituttamaan olen vaan yrittänyt googletella, että mikä avuksi ja ikää itselläni on 16..
 
vierailija
No se on sitä bakteeriepätasapainoa! Itsellä ihan sama juttu, aiemmin ei mitään, sit kuparikierukka, ja johan ymmärsin, että mitä se meinaa, kun ihmiset vitsailee "sillin hajusta"... Aiemmin en ymmärtäny koko vitsiä.

Kierukka aiheuttaa pysyvän, lievän tulehdusreaktion kohtuun, ja uskon, että siitä se emättimenkin bakteeritasapaino menee vinksallleen.

Ja kyllä, myös minä kävin lääkärissä, ja lekuri sanoi, ettei mikään ole pielessä. Mut jos omaan nenään haisee, niin...

Mulla kyllä auttaa ne apteekin kapselit, mutta menkkojen aikaan epätasapaino palaa, eli niitä on sitten jatkuvasti otettava niitä itsehoitolääkkeitä. Onneksi sentään kierukka oli ilmainen...
Mitä apteekin kapseleita tarkoitat?
Itselläni ollut kuparikierukka vasta muutaman viikon.. Ruskeaa vuotoa ja pahanhajuista. Hormonaaliset ehkäisykeinot käyty läpi eikä mikään ole sopinut. Alkaa vaihtoehdot käydä vähiin..
Niin että mitä kapseleita nielet tai laitat ja minne?
Apua..
 
vierailija
Mitä apteekin kapseleita tarkoitat?
Itselläni ollut kuparikierukka vasta muutaman viikon.. Ruskeaa vuotoa ja pahanhajuista. Hormonaaliset ehkäisykeinot käyty läpi eikä mikään ole sopinut. Alkaa vaihtoehdot käydä vähiin..
Niin että mitä kapseleita nielet tai laitat ja minne?
Apua..
Mene apteekkiin ja juttele farmaseutin kanssa hän neuvoo sinua.
 

Yhteistyössä