Kuparikierukka=epäsäännöllinen kierto??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mamis74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mamis74

Vieras
Onko monella epäsäännölliset mensut kun on kuparikierukka. Mulla on kohta vuoden ollu tää kierukka. Laitettiin kun vielä imetin, eikä menkat alkanu vasta kuin viime kevättalvella. Mulla on ollu aikasemmin päivälleen tarkka kuukautiskierto ja alan hermoilla ja kuvitella kaikenlaista heti kun menkat on nyt päivänki myöhässä. Viime keväänä yhet mensut jäi poiski ja arvaa kuin monta raskaustestiä ehdin tehdä. Nyt on ollu taas muutaman kierron säännöllistä mutta nyt taas on myöhässä ja alkaa hermostua ja mielikuvitus lentää :headwall: :ashamed:

Minulla kierto on palautunut ihan normaaliksi, mutta kuukautiset ovat runsaat!
Ehkäpä epässäännöllisyyteen liittyy edelleen raskauden / imetyksen aiheuttama hormonitoiminnan muutos, mikä ei ole täysin palautunut lähtötilanteeseen...

mulla kesti kuukautiset 3 viikkoa ja vuodoton aika viikko kun mulla oli kuparikierukka.

nyt kun vaihdettiin hormonikierukkaan niin on tasaiset ajat ja vuoto minimaalista. Tuolloin kuparikierukan aikaan mulla vuoto oli tosi runsasta ja hb laski ihan tajuttomasti ja olihan se selvää kun runsasta vuotoa tuli kolme viikkoa. Hermot siinä meni!!

voimia sulle! mutta jos vähääkään tuntuu siltä niin vaihda se pois toisenlaiseen :p mulla on sellaiset kokemukset!!!

kaikkihan me erilaisia ollaan ja toisille vaikuttaa toinen erilailla kuin toiselle. eli ei kukaan voi sanoa, että just se ja se toimii!

elikkä tsemppiä sulle ja voimia!

Yhteistyössä