Kuparikierukasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

ninni

Vieras
olenko ymmärtänyt oikein,että tätä voi siis käyttää imetyksen aikana yms??pian alkaisi olemaan ajankohtaista tuo ehkäisyn miettiminen,ja nyt haluaisin kuulla kokemuksia teiltä,joilla tuo kuparikierukka on/on ollut?sivuvaikutuksia yms?

Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Mulle laitettiin jälkitarkastuksessa, eli siis voi käyttää imetyksen aikana. Eilen tuo poistettiin 6 palvelusvuoden jälkeen. Hyvin toimi paitsi että menkat oli todella runsaat.

Tuliko menkoista kivuliaammat,siis mahakipua yms?Mulla yleensä se menkkojen eka päivä on yhtä helvettiä,ii mietin,että tuleekohan kivuista vielä kovemmat. Muistatko yhtään,että mitä tuo olisi tullut sinulle maksamaan?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulle laitettiin jälkitarkastuksessa, eli siis voi käyttää imetyksen aikana. Eilen tuo poistettiin 6 palvelusvuoden jälkeen. Hyvin toimi paitsi että menkat oli todella runsaat.

Tuliko menkoista kivuliaammat,siis mahakipua yms?Mulla yleensä se menkkojen eka päivä on yhtä helvettiä,ii mietin,että tuleekohan kivuista vielä kovemmat. Muistatko yhtään,että mitä tuo olisi tullut sinulle maksamaan?

Mulla tais vähentää kipuja, vaikea sanoa kun en nyt muista tarkasti kuinka kipeät on ollu silloin joskus.

Silloin sain ilmaseks kun oli eka kierukka.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mulla tais vähentää kipuja, vaikea sanoa kun en nyt muista tarkasti kuinka kipeät on ollu silloin joskus.

Silloin sain ilmaseks kun oli eka kierukka.

Ok. Kiitos sulle:) :flower:

Yhteistyössä