kuorsauksesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kyllästynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kyllästynyt"

Vieras
Siis millä ihmeellä löytäisin muun ratkaisun kun sohvalla nukkuminen. Vihaan kuorsaamista niin paljon että mua vois kiduttaa vaikka sillä :) siis mieheni kuorsaa paljon ja olen kokeillut kaiken mitä keksin töninyt hiukan, mies on nukkunu selällään, mahallaan, kyljellään, olen kääntänyt hänen päätään niin että hengitystiet olleet auki jne. jne. Mut mikään ei auta ja kuitenkin kaks vuotta nukuttu samassa sängyssä enkä vieläkään oo tottunu...

Mä oon kuorsannu kovaäänisesti jostain esiteinistä asti. Muutama vuosi sitten multa leikattiin tän takia kitarisa (olikin erittäin iso) ja arpeutettiin kitalakea. Vähän se autto joskin toi kitalaen arpeutus vaikuttaa vain parisen vuotta ja sit pitäis uusia. Oli vaan syöminen monta viikkoa aika tuskallista sen jälkeen joten uudestaan en mee tohon operaatioon. No enivei, jälkitarkastukses lekuri sanoi että mulla on jokku kitapurjeet? isot ja löysät ja sen takia tod.näk. kuorsaan niin kovaa. Niille ei ilmeisesti voi tehdä mitään.

Mutta ehkä sen sun miehen pitäis mennä lääkäriin, jos vaikka sieltä löytyis apu.

Minä en ainakaan keksinyt muuta, kuin erilliset makuuhuoneet. Siltikin mies kuorsaa välillä niin tajuttomalla volyymilla, että saatan joskus herätä siihen vaikka mulla on korvatulpat korvissa, meidän huoneitten välillä on 10m väliä ja ovet on kiinni...

Korvatulpat. Ihan tosi.:D Ite käyttänyt niitä n. 4v miehen kuorsauksen takia ja hyvin uni maistuu. Herätyskellon kuulee läpi, ainakin jonkun kamalan äänen ja vauvan yöheräämiset itkuhälyn kautta.

Kuorsaukseen auttaa laihduttaminen. Sitten on vissiin jotain suihkeita jne. Kuorasausleikkaus on myös yksi vaihtoehto.
Tai sitte potkit sen ukon sohvalle niin saat ite olla sängyssä.

Korvatulpat. Ihan tosi.:D Ite käyttänyt niitä n. 4v miehen kuorsauksen takia ja hyvin uni maistuu. Herätyskellon kuulee läpi, ainakin jonkun kamalan äänen ja vauvan yöheräämiset itkuhälyn kautta.

Sitten sun mies ei vissiin kuorsaa kovin kovaa? Mulla ei ainakaan auta mitkään tulpat jos vieruskaveri riittävästi krohisee. Toiset kuorsaa niin kovaa että joudun nukkuun tulpat korvissa jopa viereisessä huoneessa...

Meillä auttoi sellainen apteekista saatava nenään laitettava muovijuttu, joka leventää tuota nenän etuosaa.
Jos ei sekään auta, niin sitten lääkäriin ja hammaslääkärille.
Jos on ylipainoa niin laihdutus voi auttaa.
Alkoholin tissuttelu tai kova käyttö voi myös lisätä kuorsausta.
Ensiapuna voitte nukkua siinä sohvalla vaikka vuoroviikoin, niin että pötkötätte vähän aikaa sangyssä yhdessä ja sitten toinen siirtyy sohvalle =)

Mulla myös korvatulpat ihan vakituisessa käytössä.
Pahimmillaan kuorsaus kyllä kuuluu läpi mutta siitä on se "terä"poissa tulppien ansiosta.
Miehen nukkuma-asennolla ei ole merkitystä.
Lueskelin noista suihkeistakin mutta jotenkin se käyttö kuulosti niin ällöltä että ei mun takia tarvi...:D

Yhteistyössä