Kuopus sai eilen nimen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jonteri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jonteri

Jäsen
01.10.2006
303
0
16
Meidän nuorempi tyttönen sai eilen kasteessa nimen NANNA KANELI :heart:

Jatkettiin samalla teemalla, kun esikon nimi on Veena Kirsikka :D

Eikä tarvii alkaa heti avautuun tuosta "ruokateemasta" ;)

Mun luokalla on ollut Nanna joten sitä nimeä en vierasta yhtään. Toi kaneli nimi on tullut vastaan kahdestikin.. ja kummalakin kerralla se on ollut lehmä. Ehkäpä juuri tuosta syystä minä vierastan kaneli nimeä.

Tosi pehmoselta kuulostaa tuo Nanna Kaneli...helppo lapsen sanoa vaikka tulis s-tai r-vika....musta tein tytöillä on nätit nimet!harvinaiset varmaan, en oo ennen törmännyt veenaan tai nannaan...

Alkuperäinen kirjoittaja koppis:
Mitä toi Veena tarkoittaa?

wikipedia sanoo näin: Vina eli veena on intialaisessa musiikissa käytetty kielisoitin. Siitä on useita eri variaatioita, mutta niistä yleisimmässä on 24 otenauhaa ja seitsemän kieltä. Kielistä neljällä soitetaan melodiaa ja kolmella lähinnä säestetään.

Ja sitten vena (mun mielestä lausutaan veena) on laskimo.

Mutta onnea pikkuneidille kivasta nimestä :flower: :flower: nätit pehmeät nimet tytöillä

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No tuota ite en kyllä tykkää, onko tää joku jekku?

Mulla kävi ihan sama mielessä... :o

Joo, samaa mietin.

Minkähän seuraava lapsi saa toiseksi nimekseen...? Appelsiini vai Rosmariini? :headwall:

No siis mun mielestä erikseen ehkä menis, mutta Nanna ja Kaneli samassa nimessä, jotenkin hassu yhdistelmä. Mutta toista nimeä nyt onneksi harvemmin täytyy mainita.

Alkuperäinen kirjoittaja Tarmoerkale:
Alkuperäinen kirjoittaja koppis:
Mitä toi Veena tarkoittaa?

Mulle tulee laskimo mieleen. Mutta pääasia, että vanhemmat ovat tyytyväisiä. Onnea kasteesta ja nimestä.

juu niin on toi laskimo. mä oon osastosihteeri ja puran saneluista ".... veenapulsaatio sihahtaa...." :)

Kun tapasin ensimmäistä kertaa Nanna-nimisen henkilöttären, se kuulosti hassulta. Mutta siihen tottui tosi nopeasti ja nyt se on mun mielestä tavallinen nimi.
Itse olisin halunnut tytölle toiseksi nimeksi Kirsikka tai Pihlaja tai Mansikka tai Kaneli tms, mutta oli pakko antaa miehen päätettäväksi toinen nimi kun olin "runnonut" läpi etunimen. :D

Yhteistyössä