Kuopus on mustasukkainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Mies oli lasten kanssa pyöräilemässä illalla. Tunti lähdön jälkeen se soitti ja sanoi, että tule hakemaan esikoinen autolla kotiin. Mä menin, koska poika oli kaatunut pyörällä. Tultiin kotiin ja mä aloin putsata sitä haavaa. Poika itki keittiön sohvalla ja yhtäkkiä kuopuskin alkoi itkeä -myötätunnosta kai. Mutta ihan hirveä kamalaa oli kun esikoinen makasi mun sylissä ja kuopus ei päässyt syliin. Siitä nousi kauhea huuto ja itku. Kuopus yritti ottaa esikoista pois ja turhautui, kun se ei liikkunut mihinkään. kyllä ne sit lopulta molemmat rauhoittuivat.

Näin on meilläkin ainkin välillä. Yleensäkin aina kuopus haluaa kaiken saman mitä nuorin veljensäkin. Velellä kun on pipi ja tarvitsee laastarin, pitää pikkusiskollekin laastari laittaa ym.

Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Näin on meilläkin ainkin välillä. Yleensäkin aina kuopus haluaa kaiken saman mitä nuorin veljensäkin. Velellä kun on pipi ja tarvitsee laastarin, pitää pikkusiskollekin laastari laittaa ym.

Niin, mä vaan luulin, että se oli vähän jo laantunut. kauhulla odota, mitä tapahtuu, kun vauva syntyy. :whistle:

Kuopushan on nuorin, eli ei voi haluta kaikkea samaa mitä nuorin veljensäkin- :):) tajuukste? viitaten siis dumbon keskusteluun..vai oonko jotenki sekasin ja en ymmärrä tuota yhtä lausetta:)......niin ja tää ei ole v....a!

Alkuperäinen kirjoittaja hä??:
Kuopushan on nuorin, eli ei voi haluta kaikkea samaa mitä nuorin veljensäkin- :):) tajuukste? viitaten siis dumbon keskusteluun..vai oonko jotenki sekasin ja en ymmärrä tuota yhtä lausetta:)......niin ja tää ei ole v....a!

Nuorin veljensä, eli kuopusta ennen syntynyt veli, eiks vaan=)

niin siis eli nuorempi veljistä juu:) elikkä kun mä olen nuorin niin voin puhua siskoistani 34 ja 39 että nuorempi siskoistani,eli 34 vuotias..juu kyl oon blondi heh:)

Alkuperäinen kirjoittaja KeepGoing:
Alkuperäinen kirjoittaja hä??:

Nuorin veljensä, eli kuopusta ennen syntynyt veli, eiks vaan=)

Jep, meillä siis tytöllä kolme veljeä, joista kaksi on kuitenkin jo niin isoja, ettei tyttö heitä matki vain veljistä nuorinta.

Yhteistyössä