Kuopus kuumeessa,miten ihmeessä estän ettei muille tule?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "manna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"manna"

Vieras
Ei tässä taida käsienpesu ja "eristäminen" enää auttaa.Meidän 4v on sellainen tautimagneetti että on satavarmasti huomenna kuumeessa hänkin.Eihän siitä edellisestä olekaan kuin vasta 2 viikkoa.Voi itkun itkun itku!Mä en kestä näitä tauteja enää!joka hemmetin kk kuume ja nyt kakkosen yskä jatkunut 3kk.MIlloin tämä loppuu!!!

[QUOTE="Jepulis";22725524]Toistuva kuume ilman muuta selittävää (kuten räkätauti tms) on selvitettävä lääkärissä![/QUOTE]

Juu siis räkätauti on aina kuumeen yhteydessä ja lääkärissä on laukottu.Astmadiagnoosia odotellaan.

Et kai kuinkaan voi estää,kurjaa tuollainen jatkuva sairastelu.
Meillä 5v ollut nyt tosi terve lukuunottamatta pinetä nuhaa ja köhää jota on ollut enemmän ja vähemmän koko syksyn ja talven.
Mutta meidän neiti ei ole yhtäkään joulua ollut terveenä joten odottelen tässä mikähän meidän tän joulun vitsaus on.Ilmeisesti lapsi jännittää jouluja niin paljon että pamauttaa ittensä kipeäksi aina jouluksi.Ollaankin osattu jo vuosia siihen varautua ja suunnitellaan joulut kotiin.

Minä en vain enää tahdo kestää tätä saiarstelua,etenkään keskimmäisen osalta-joka siis kuukausittain nuhakuumeessa.Tiedän melkein tarkalleen milloin nuha ja kuume taas tulee.Laskujeni mukaan ei jouluksi pitänyt tulla (tosin tuo yskä ollut hillitön jo 3kk) ja nyt tuo kuopus sai sitten kuumeen ja sekoittaa kuviot.
En tiedä mistä saan voimia tähän tautikierteeseen,olen ollut aivan hermona ja pelännyt jotain vakavampaa tuon kakkosen kohdalla,onneksi siitä ei taida olla kyse.Mutta tiedän,että ensi yönä hän tulee kuumeisena viereen,se nousee aina yöllä.Ahdistavaa.
Ja huomenna pitäisi vielä taittaa 800km autolla.

[QUOTE="vieras";22725588]Meillä on 3v. jo toista viikkoa flunssassa, eikä muu perhe ole saanut tartuntaa...ainakaan vielä.[/QUOTE]

Mulle melkein olisi nuha ja yskä aivan sama,mutta tuo kuume..

[QUOTE="manna";22725596]Mulle melkein olisi nuha ja yskä aivan sama,mutta tuo kuume..[/QUOTE]

No kieltämättä jatkuva kuume on kyllä jo huolestuttavaa..toivottavasti pikkuisenne paranee pian.

[QUOTE="vieras";22725606]No kieltämättä jatkuva kuume on kyllä jo huolestuttavaa..toivottavasti pikkuisenne paranee pian.[/QUOTE]

Niin siis nuha JA kuume tulevat nykyään käsi kädessä,ennen tuli vain nuha,nykyään nostaa päivän kuumeen joka hemmetin kerta.Ilmeisesti puhkeava astma edesauttaa tuon kuumeen tuloa.Verikokeita ja kaikkea otettu eikä muuta selittävää löydy.

Lisäys vielä että ainoastaan kesä katkaisi infektiokierteen ja kakkonen oli terve 5kk lukuunottamatta siitepölyallergiaa.Mä en vaan jaksa tätä enää,tämä on niin ahdistavaa eikä lääkäriltä saa mitään apua,olankohautuksia vaan.
Eikö se hiivatin kuume voisi jättää tämän yhden kerran tulematta kakkoselle,edes jouluna?

[QUOTE="piu";22725661]Ethän sä varmaan ajatellu kipeitä lapsia lähteä kuskaamaan 800km?[/QUOTE]

No en,mutta mies on päättänyt ja tiedän ettei mun sanominen auta mitään.Nyt tuli kylä itku.
Lapset pääsevät 2 kertaa vuodessa mummolaan ja ovat öitä laskeneet.

Ensin oli mulla flunssa viikko sitten, sen jälkeen torstaina nousi miehelle kuume, lauantaina nuorempi lapsi oli kuumeessa ja maanantaina alkoi vanhempi lapsi oirehtia. Nyt sitten eilen todettiin nuoremmalla korvatulehdus :( Vanhemmalla lapsella tää flunssa oli onneks tosi lievänä joten toiveet terveestä joulusta on kovat.

[QUOTE="manna";22725676]No en,mutta mies on päättänyt ja tiedän ettei mun sanominen auta mitään.Nyt tuli kylä itku.
Lapset pääsevät 2 kertaa vuodessa mummolaan ja ovat öitä laskeneet.[/QUOTE]

Voi teitä! Ymmmärrän kyllä meilläki joulureissua isovanhemmille odotetaan kovasti. Mutta hurjalta vaan tuntuu yhdistelmä kuumeiset lapset, automatka ja 25-30 astetta pakkasta mitä on huomiseks luvattu. Nukkuuhan ne tietty autossaki, ota paljon pillimehua ja lääkitse lapset panadolilla niin ei ole heillä niin kurja olo matkustaa. Voimia sulle!

Yhteistyössä