Kuopion tapaaminen

• Viestiketjun aloittaja sanna-cata
  • Ensimmäinen viesti
sanna-cata
Hei. Eli nyt olisi uusi tapaaminen Kuopiolaisille ja lähistöllä asuville. Lauantaina 25.9 klo.16 Amarillossa. Mukaan kaikki halukkaat vanhat ja uudet kasvot. Mukaan saa ottaa lapsia. Tarkoitus on viettää mukavaa aikaa yhdessä. Ilman lapsia tulevat voivat jatkaa iltaa aamun saakka :D Mukaan voit ilmottautua minulle y-viestillä viimeistään tiistaina 21.9. Kerro myös oikea nimesi, email, tuletko yksin vai lasten kanssa, sekä mukaan tulevien lasten ikä.
Terv, Sanna

sivusta seurannut
Joopa-joo, tätähän tämä on............
En uskonutkaan, että mitään tapaamista tulisikaan. Joku haluaa
vain saada tietoja ketä täällä liikkuu ja siksi laittaa tälläisia ilmoituksia!!
Miten tosiaan voikaan olla näin lapsellista sakkia kuopiossa??

sanna-cata
Sinulle sivusta seurannut voin kertoa, että olet väärässä. Katja, TaikaPilvi ja Lara-Ansku: syy tapaamisen peruuntumiseen oli yksinkertainen. Aluksi mukaan ilmoittautui 5 äitiä, mutta 3 joutui perumaan tulonsa. Ehdotinkin Lara-Anskulle, että ottaisi yhteyttä TaikaPilveen jos haluavat kahdestaan käydä lauantaina kahvilla tms. Olen ollut yhteydessä kaikkiin mukaan tulioihin, paitsi TaikaPilveen (en saanut yhteyttä) ja kertonut heille peruuntumisen. Minua harmittaa varmasti yhtälailla kuin muitakin. Myös se on ikävää, että täällä joutuu tuntemattomille puolustelemaan yksinkertaisiakin asioita. Uudesta tapaamisesta en tiedä, mutta uskon sellaisen ilmaantuvan koska halukkaita tunuisi löytyvän. Ja tulehan sinäkin sivusta seuraaja mukaan, saat tietoa ei tarvitse epäillä :)

mammitsu
joo, mä tuun kanssa jos sopii? olen 18 vee yh äippä petoselta. poika on 2kk ja nyt vois alkaa jo mammapiiriä keräämään kun pojan kanssa uskaltaa jo kulkea! mikä bussi muuten tulee keskustaan nopeiten? poika ei oikeen tykkää bussimatkustamisesta, ja kiva jos matka menis nopeeta!

t:mamitsu ja poika 2kk

kuopiolainen
tuo lara-ansku taitaa olla oikea kyläluuta kun joka paikkaan on aina menossa. jokaiselle tyrkyttää itseään jne. minä en ainakaan haluais olla missään tekemisessä moisen riippakiven kanssa.

Tervehdys...

Olipas kiva huomata kuinka paljon täällä on Kuopiolaisia mammoja liikkeellä. Itse olisin myös kiinnostunut tutustumaan muihin mammoihin, olemme vasta muuttaneet Kuopioon ja kaverit vielä hakusessa. Petosella asustelemme. Joten jos jotain tapaamisia on tai joku on kiinnostunut tutustumaan muuten vaan, kaupungille, shoppaileen, kahville ym ym niin pistäkääs postia tulemaan. Meidän perheeseen kuuluu mies 25v, minä 27v, labukka 8kk, ja Rinsessan la olis 26.1. Hauskaa syksyä kaikille =)
pokkis@luukku@com

Yhteistyössä